2023年7月29日 星期六

終於有望10倍回報的TARGET.

JNJ 宣佈分拆出個人護理產品的生意, 新公司出左IPO, 公司叫 KENVUE, JNJ 藥物生意增長強勁, 反而個人護理產品的生意增長緩慢囉! 個人護理產品 因為不是獨市生意, PROFIT MARGIN 只是OK啦! 

對我來說, 個人護理產品的生意是寡母婆生意囉, 適合買來收息當生活開支, 但前境增長平平, 現在D P/E 也不出色, 連我這些退休人仕靠股息收入過生活, 都未必睇得上眼囉, 尤其佢係美企, 唔係加企, D股息收入無稅務優惠. 

所以, 我係會KEEP 住 JNJ 股票, 而唔會轉去 KENVUE. 唔賺股息, 寧願賺 CAPITAL GAIN, 對我說, 係會俾少D稅.

唉, 為何我當初會買 JNJ? 因為我當初買 左一間新創藥業股, 後來俾JNJ收購左, 因為佢股息穩定, 增長穩定, 咁就揸左20年了. 現在JNJ 分拆個人護理產品的生意出來, 咁佢股價就有可能波動得大很多, 藥物生意因為增長強勁, P/E會拉高, 股價也會被看高一線了. 

其實如果計埋稅前股息收入, 我一早已經達到10倍回報了, 只是完稅後, 回報就唔理想. 

還有, 最近我倉裡一些股票跌價(加股的TRP/T), 我又再增持了, TRP買入價跌到股息回報有7~8%呀, 不過, 投資真係無早知, 真係唔知買後股價會否反彈, 只是這些生意係長有長做長賺錢的, 大多已經唔會點大蝕了. 

PS: 只是分享自己買左D乜, 並不是推薦大家, 大家唔好誤會呀. 投資宜於量力而為, 不要隨便用MARGIN用槓桿來買貨. 手上有幾錢就買幾多貨好了.  



 



沒有留言:

張貼留言