2015年11月25日 星期三

令人失望的麥當當

每次回港, 我都會去麥當當度食佢D 芋頭PIE, 因為美加無嘛..... 又幾好食. 

只是今次返來香港才知無咗, 變成 粟米 PIE, 勁難食呀.

同埋電視上睇佢個廣告, 講到佢地果隻惹火夏威夷漢堡上天咁好食.... 又話足三兩.

點知我去食時, 發現簡直超難食, 塊牛肉超薄, 無電視廣告咁厚, 立刻感到電視廣告上個肥仔超樣衰, 呃左我來食D咁難食的野, 仲話係名廚添喎. 


















5 則留言:

  1. 估唔到你都會去食麥當當

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係我這裡, 係好少去麥當當的, 除非佢減價有COUPON啦.

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 芋頭批同紅豆批都好食, 其實宜家食少左炸野, 但知道出呢兩款實支持!
    粟米批未試過, 聽你咁講可以唔洗試喇 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 一直頭唔洗試了, 簡直怨聲載道呀.....

      刪除