2015年11月6日 星期五

咁舊的橋, 怎會引到人笑咖?

有天行過商場, 見D人係商場中間, 好無厘頭咁擺檔, 檔面又空潦潦, 都知道有古怪, 行過少少, 見到有併風和垃圾桶, 看清楚, 才見到有鏡頭係裡邊, 就知道係電視台攪笑騷. 

班友見到我咁醒目, 就當然唔敢來騷擾我, 我離遠等佢地尋找"獵物".

最後, 班友找到2個17/18的小妹妹 來攪笑, 但講唔夠幾句, 2個小妹妹就走開了, 仲行來我這個方向.

咁好機會, 我就走去直擊探問2個小妹妹, 問班友有乜攪笑橋咖, 點知小妹妹話無GAG好笑, 係爛 GAG 喎, 咦, 咁渣咖, 浪費我時間係度睇佢地無厘頭添!

PS: 就快我要回加國, 這幾天都會休息多點, 預備上飛機的疲累. 

 


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 香港現在D野好貴呀. 血拼不如係加國, 等佢大減價清月下貨.

      刪除
  2. 係香港無周圍去玩?去左南園蓮池未啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去左呀, 裡邊有個意大利 玻璃工藝展, 十分好睇, $20入場, 都值的,

      刪除