2016年6月11日 星期六

如果真係有早知......

前幾天有網友仔來問我投資港股...... 這個嘛..... 我真係唔識.... 就算叫我講美股加股, 除左我一向睇開留意開果D之外, 我對其他股票, 都只係盲毛炳一個囉. 

所以, 我不是先知, 我也不會用先知的口氣來說話. 

因為, 我自己心裡知得太清楚, 做任何投資都有風險, 都有機會蝕錢. 

其實, 就算大家一齊買同一隻股票, 但不同人..... 不同性格..... 不同際遇.... 不同處境..... 不同想法.... 不同價值觀, 到最後, 可能一個蝕大錢, 另一個卻賺大錢.

首先, 要提醒大家, 當股評人說某隻股票有機會有百倍之利, 也即是在說, 這隻股票也有機會蝕大錢, 風險和利潤是永遠掛勾的. 

最後, 大家都聽過, "有早知無乞兒"這一句, 小弟在股海浮沉多年, 深感到, 如果真係有早知, 滿街都係乞兒. 其中理由係..... 既然一早已知,  誰錢多就一定贏硬, 李生一定贏到開巷, 我地一眾小嘍囉仲洗有機會搵銀咩發圍? 實行變乞兒了. 

所以, 世事沒有早知, 大家都係度估估下, 這個呢..... 我地一眾小嘍囉還有機會搵銀嘛!


2 則留言:

  1. 完全同意喎, 尤其你話同買一隻股票都會有唔同際遇嗰段

    回覆刪除