2016年6月9日 星期四

芝士展

我這裡魁省是一個生產奶類產品的地區, 有近萬人從事直接畜牧和乳奶生產, 只是近年來, 加國不斷簽訂自由貿易, 大量美國和歐洲乳奶製品輸入加國, 影響著很多人的生計. 

當然, 外國輸入產品, 提高競爭, 有利消費者.

每年2-3月, 我這裡都舉行芝士展, 有很多不同地方芝士生產商來展銷, 幾元一塊, 買回去試味.

當中很多展商連英文都不會, 我要跟他們講法文. 試了咁多展商, 我發現修道院教士的出品最好味, 相信佢地條 製造方係跟過幾百年的改進, 才有這般好味. 最下一張相, 有個教士著黑長袍, 真傳統, 相信北美洲只有魁省才有這些咁傳統的東西.









6 則留言:

  1. 嘩,咁多芝士試,食到唔知那隻係正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係咖, 不過, 我最後都係求其買十舊八舊, 等佢地D友仔認定我地中國人係巨大潛力的市場.

      刪除
  2. 嘩,咁多芝士試,食到唔知那隻係正喎!

    回覆刪除
  3. Joseph叻叻呀,法文都識。想問讀書時係用英文定法文上堂?當地邊種語言嘅法定地位高啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D法文半桶水咋, 講得明就算, 講唔明又算咁囉, 我這裡是法文為主咖, 英文係二奶小三, 我讀書時係第二度咖, 所以我都係半途才出家來 UP 法蘭西話咖咋.

      刪除
  4. 咁平時生活上多唔多機會要講法文呢?

    回覆刪除