2018年11月11日 星期日

相由心生?

哈哈哈...... 大家好, 我返左來加國了, 我去左四圍玩, 大家有無想住我先? 

我途經香港, 原本諗住留2-3 星期, 但最後留多一星期.

這次返來, 除左自己親戚外, 很多網友和舊朋友同學, 都話我個樣唔同左, 最誇張係, 上年回港見過面的朋友, 今年約佢係某處等, 竟然唔認得我, 係我面前, 橫過掂過, 呵呵呵..... 

其實, 係相由心生姐. 唔洗係辦公室扮馬騮俾人舞, 唔洗管住D出租物業俾租客煩, 少煩就會多歡顏啦. 

現在才發現到, 努力搵錢回來, 都不及安閒的心態好. 因為, 很多時, 錢是花了去個LOOK 上面, 搵埋搵埋, 又洗番係個LOOK上邊, 就真係盞攪. 

今次回港, 我更發現, 人的心態決定個LOOK, 也決定人生命運, 更決定人生的選擇.

今次見舊同學朋友, 他們都為家庭子女煩得很, 我的結論不是說, 不是人人都適宜結婚, 而是說, 找不到合適的人, 就不要結婚. 

我不是從來都決定不結婚, 而是不強求結婚, 因為如果結婚係人生的成就, 我相信這是一個雙方的成就, 而不是單單男方的成就, 

如果配偶互相合作不來, 生出來子女, 人生大多矛盾重重, 甚至健康狀況都比較差, 長大後難於獨立, 更反過來成為年老父母的負累. 



4 則留言: