2018年11月15日 星期四

真/假遊客

有網友叫我講下在香港的見聞喎, 咁, 其實都無乜好講, 大家都對香港咁熟嘛.

只是我JJ呢, 身份有D唔同, 前度港燦, 現任加燦嘛, 所以身份有D唔係好同, 而觀點與角度可能會給大家個清新不同的感覺, 大家試下睇下, 如果講得唔岩聽, 同我講下, 我可以講其他或再改角度.

大家都知道我雖然有加燦個樣, 但D普通話好好咖, 而且我仲識聽一些口音或方言.

咁呢, 香港北區一直都係上邊自由行人仕的主要活動範圍嘛, 不過, 元朗就好例外, 好多女人企街搵食啊, 成日招惹D過路男人.

其實, 我JJ一早就知道我將會被D女人來...... , 不過元朗有好多野食嘛, 而且有D仲係老廣東人口味, 係旺角灣仔等市區咁貴租的地方, 已經絕左跡了.

咁, 我行過掂過就算, 都不會理會街上D大陸女人. 不過, 我隻耳仔都唔係兜風姐, 點解聽到D人嗡乜呢嗄? 

元朗街上有2種大6女人, 一種拖喼, 一種企X..... 2種我都唔多理會, 

有位拖喼姐姐來問我路, 我笑笑口有禮貌咁用煲冬瓜講過路, 掂行掂過入去舖裡邊食野, 因為我坐係最出係街邊果D位, 所以聽到佢地過癮講D乜野, 拖喼姐姐就走去用鄉音同企X姐姐講野, 大致係講影衰左佢地D真正遊客喎, 最過癮係, 企X姐姐講, 佢自己都係遊客呀.

哈哈哈, 聽到咁, 我真係好辛苦先忍到唔笑出來咋...... 嘩哈哈.....  遊客和黑工的雙重身份啊...... 可能係..... 佢突然發現係香港唔夠錢買齊佢想要的野, 就來一招江湖救急, 又或者, 佢原本都係做拖喼, 但見拖喼越來越難搵多D水, 就改做.......

個拖喼姐姐點解咁激氣呢? 係都要去罵企X姐姐? 其實, 拖喼姐姐好介意人地點睇佢嘛! 可能佢來向一個唔多似港燦的男人問路, 而這個加燦LOOK的男人原來一口純正香港廣東話, 又當佢同企X姐姐為一丘之貉, 所以自尊心受到打擊, 身價被降低了.

其實, 元朗D企X姐姐, 唔只令到D拖喼姐姐自尊心受打擊, 仲連累埋D 街坊姐姐和開舖姐姐. 

老實講, 女人第一唔好露, 第二唔好望住男人, 就唔會有問題囉! 偏偏連個拖喼姐姐個眼神都唔多正路, 就算我JJ點熱心幫人, 都唔會停下腳步囉. 

不過, 嚴格上來講, 拖喼姐姐都係屬於黑工果類喎, 走水貨上去搵銀, 分別只係收錢的地方, 改左係大陸, 而唔係香港之嘛!

所以, 拖喼姐姐和企X姐姐都係假遊客啊!





1 則留言: