2020年5月19日 星期二

現在係突區做名家, 實在不容易!

大家埋泥睇睇前忠銀經濟分析師講乜..... 佢平時一邊飲啖酒, 一邊談笑論經濟, 但我今次見佢, 佢係片裡頭果幾秒, 一開始講到經濟, 就笑唔出, 仲心跳得好快, 猛係度深呼吸, 即係佢講果時, 有心理壓力呀!

佢都同我一樣, 估老美老共會反枱了, 所以, 就會去到盡, 一往無後退. 全世界都開始討厭老共, 杯葛老共同佢D相關人仕.

我自己就諗, 老美就會大量撤出老共地盤, 同老共切割, 大家唔再來往, 甚至唔俾人在突區換美金.





所以好多人真係好頭痕了, 還好, 我JJ退左休了, 仲賣哂D出租物業. 家陣我這邊滿地可, 好多人無野做 - 失業, 再加上物價飛漲, 無租交, 現在投資出租物業都不會有利可圖了.

任何REITS 都唔會掂了! 一定會加速死亡!

還有, 我將來再回來一遊時, 可能要腰上纏些美金入境, 帶回來俾親朋好友了, 因為再唔可以係突區換到美金了, 要買外國貨, 就只能用美金! 而我地係外國, 因為老共被制裁, 係匯唔到外幣回來.

如果到時變成咁, 今天一眾的一切幫凶, 就真係邊度都會有人識得佢地, 好樂意去告發佢地, 曾經幫老共攬炒全世界, 老美又樂意來凍結這些人的資產!

不過, 大家唔好以為老美會為突區一眾民主人仕, 而同老共打起上, 如果真係打, 都只會係其他利益上出左衝突. 有眼睇啦, 老美係南越西貢撤軍時係點? 後來過左幾年, 都只係洗橫手搵老共幫佢出氣, 佢自己唔親自出手了. 今次大家咪諗住老美會打老共, 老美一心想沒收老共海外資產, 咁就已經夠老美肥仔啦, 點會為到一眾突區人仕, 勞民傷財?






沒有留言:

張貼留言