2020年5月24日 星期日

投資高新科技, 都係小注宜情呀!

如果大家來問我, 投資高新科技是否一定好? 

我JJ係過來人, 我果時後生細仔, 無問題, EM..... , 年紀一大, 唔一定好囉! 風險好大, 會令到自己心情有如過山車一般.

咁, 對大家來講, 我都係果句, 少少地宜情囉! 咁唔係..... 心情唔會受影響囉! 

咁, 又如果有人講話, 要有一個可以改變人生的投資, 咁即係要落重本啦, 咁, 就真係食得咸魚抵得渴了. 

就好似果隻頁岩油先創公司 CHESAPEAKE咁, 真係令人肅然起敬, 我JJ個人就十分專敬重果個創辦人, 可以開創到驚世駭俗的成果. 不過睇睇現在公司條數, 現在十幾美金一股, 竟然每股一年蝕左近900百蚊. 咁, 即係佢負債累累喎, 比任何國企都大Q鑊呀! 已經陷入破產邊緣喎! 還有, 佢現在係炒友至愛,  前幾日, 一日內成交額係佢發行股數的58%呀, 係平均每天成交額的2倍幾, 即係平日佢每日D成交量都係發行股數的廿幾個%呀, 即係好多人用佢來做一日鮮囉! 係一日鮮D愛股, 因為佢高新科技, 又受人專重囉! 人們攞佢個朵來炒來做一日鮮.

咁樣囉, 我JJ對這些公司創辦人心存敬佩, 但到現在咁, 就一定不去買佢D股票呀! 相信油價再反彈返去60元, 佢有排先至還清D債, 再出股息喎!

嗱, 我唔係係度講人壞話, 只是以事論事, 風險可以是投資者的好朋友, 也可以是投資者的禍根, 最重要適可而止啦!

好多年前, 有位做通訊軟件的朋友(唔好講現在, 我後生時個朵仲高新呀), 佢找我來投資佢的生意, 其實, 佢一條友就算點勁, 咁來單打獨鬥, 就算再加埋我JJ這個2打6, 風險都仍然會係好大呀! 我都好心勸佢小心風險, 講笑咁同佢講: "HI TECH HI 野呀!" 希望佢會適可而止啦!

這位朋友有點小氣了, 好啦, 我果時唔再同佢來往, 佢D朋友唔多LIKE我, 我都無法了. 風險這家野, 佢D朋友喜歡的, 可以去投資喎, 唔需要講我這個不好, 那個不好. 我JJ當然係細膽啦! 不過, 我好均真的, 唔投資就坦誠講囉!

多年過後, 這位朋友人到中年, 總算捱到間公司出來了, 佢找到人來投資囉, 好靚辦公室座野, 不過好似壇花一現咁, 又摺埋左了. 其實, 有夢想, 有理想是好的, 不過, 當有人勸佢不要低估風險時, 就咪當人係仇人, 死都要嗌頸咁! 好啦, 唉, 佢人到中年, 事業無左, 希望佢有餘力去睇住佢父母了. 

總之, 當人係仇人, 係都要數臭別人, 查實之唔係.... 佢令到佢自己在眾人面前, 落唔到台, 唔衰得, 只會令佢自己日後要硬食落去, 到最後都只會係搵自己笨!

1 則留言: