2020年7月28日 星期二

現在風頭火勢下, 移民他方, 怎樣才叫安穩?

現在風頭火勢下, 講移民, 同以前D人講移民, 有無分別? 

我JJ屋企係80年代中來移民的,  果時我地屋企係諗住呢.....  有事就留係加記, 如果香港無事呢, 就教腳返去香港啊! 所以, 我JJ都屬於果D騎牆派, 移民當係買個保險喎!

後來"發玖陸肆"發生之後, 大家都見到, 我JJ並沒有教腳返來香港, 大家就估到我JJ對某些人十分不信任. 到左90年代中, D人移民左來加記後幾年, 一讀完書就回流返去香港. 

當時我真係問佢地, 就算俾你地係香港撈到風生水起, 你可否在香港收成收割? 並安享自己的成果? 更何況, 大部份人只係返去打份工咋喎! 好啦, 我唔阻人發達的, 人各有志呀! 

不過, "發玖陸肆"這種事情發生一次, 我JJ已經嫌多, 現在再來多次加料雙倍效力的, 就一定要放棄對某些人的希望了, 實在不能再相信這些人了. 所以呢, 如果大家現在移民呢, 大家就唔好成日諗住回流, 因為回流係無保障呀! 90年代中, 那時回流的人, 現在又要再回來, 人生來來回回, 就用左好多年來兜兜轉轉了, 平白浪費了不少光陰, 比起我JJ留在加國, 最多係開始時唔多順, 但一過左頭幾年, 之後就好順暢了. 

大家現在如果去英國, 唔洗做投資移民, 唔洗責死筆錢, 更唔洗面對投資風險, 只要帶筆錢去, 證明俾英國政府睇, 夠食夠用, 咁就得了,  實在比以前D人來加記做投資移民, 好很多呀! 

現在, 大家移民呢, 最重要著眼D乜? 問案是..... 安穩的人生!

現在英國呢, 一定唔會好似以前香港咁, 發展得咁快! 不過, 我就唔多睇好日後香港的發展速度, 會點快得過英國了! 慢下手, 香港再過多幾年, 無哂D外匯儲備, 到時就維持唔到社會福利和公共醫療了, 到時大家係香港, 就真係更要擔心無錢醫病了. 

我相信, 憑英國的國力, 總不會維持不到佢地D公共醫療和老人福利, 好似加記咁, 有老人金派咖! 總會夠基本開支囉!(就算一向無乜點供開政府退休金, 政府都有老人金俾D老人家). 而香港就算唔倒退, 現在俾老人家一個月果3千蚊生果金, 連買基本食物糊口都唔夠呀!

以加記為例, 如果以前供唔夠退休金, 老左後退休金唔夠開支, 大多數人都由政府俾老人金來維持基本生活開支. 大約一個月有一千加元左右, 少過全額退休金唔係好多咋! 但係老人唔洗俾醫療, 買藥有得平, 每月過左55元, 之後果D藥錢, 就由政府俾了. 實在..... 這是安穩的人生, 後生時已經知道自己老左後, 生活唔會點差呀! 

所以, 大家實在不用擔心, 將來係外國老左, 會唔夠錢洗囉! 又有老人金, 又有免費醫療, 又有政府包低D藥錢, 莫說相比將來的香港老人生活, 連以前香港經濟咁好時, 老人家在香港的生活, 都一定唔夠在英加澳紐咁好!





 


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 唉.... 一諗起咁, 就有好多人走遠方了, 不知是喜還是悲? 希望人人都最少好似我咁, 生活得尚好吧

      刪除