2020年8月2日 星期日

在科技革命年代裡, 我們港人飄然走遠方, 再闖新世界, 似那舊家鄉一樣!

我地港人現在要遠走他方, 在我看來, 我們會遇到些什麼問題?

1. 人生路不熟, 文化差異, 面對陌生的做事方法和社會制度 - 這個呢.... 我JJ十分有同感, 我JJ就用入鄉隨俗來應對囉! 無乜野咖, 去問問市政府, 問下人家, 網上有無資訊, 來自己閱讀和先理解. 甚至政府半資助好多組織來教人點去做, 尤其先進發達國家, 就越多DIY 資訊和短講, 由免費到不太嗱脷的收費不等呀!

2. 正好迎來新一波的科技大革命, 影響著所有人類的生活/學習/搵食 - 我們進入大數據和AI的年代了, 好快世界將會不再一樣了. 連大家移居去到當地的本地人, 都會無所適從. 

不過, 無野難得到我地香港人喎, 正好用頭幾年去克服上述兩個大問題, 一次攪掂佢啊! 

因為當第二種問題出現時, 就會去改變第一種裡的文化/做事方法/社會制度, 人家本地人都有好多地方, 需要重新適應. 

我地香港人移居去, 當然要適應比當地人更多的地方, 不過, 現在我們可以一石二鳥, 一次過攪掂, 人家本地人都會有不適應的地方, 只是我們香港人會有多一D不適應的地方囉! 可能講緊多少少咖咋!

 不過, 人事呢, 萬變不離其中, 有些地方我地係真係好需要注意:

A. 大家不要以為科技進步, 人與人之間就會疏離, 這個只是對一般人而言. 但對很多願意或有能力花錢的人來講, 他們更不希望由一個資訊機械來得到服務, 而是希望由一個活生生的靚仔靚女, 來提供裁縫式的資訊或決策服務. 所以, 保持一個高雅的儀容和談吐, 一個理解人心理的思維, 是爬上高階社會層面的不二法門, 這個已經贏在起步點了.

B. 科技只是個工具, 背後是人文文化作為靈魂來推動, 尤其在那些不能重複/創新創意/任意而為/藝術標奇立異的領域, AI和大數據是代替不了人的. 所以, 維持自己一定的文化藝術觸覺, 比成為一個理科狀元, 可能更重要呀! 

C. 自己日常的生活和環境, 會影響自己的命運和末來發展 - 2年幾前, 我賣了出租屋, 又椒汁左老細, 走左去退休, 連秘撈都唔撈了. 之後幾個月後, 朋友見到我, 都話我個LOOK唔同左, 高雅左! 係咖, 唔洗對住D窮忙族租客, 唔洗對住來維修清潔D為口奔馳的工人, 唔洗對住辦公室裡的人事和層層老闆, 唔洗成日掛住秘撈D客仔有無下次再番來. 人到無求, 品自高, 之後, 一去諗投資, 頭腦就會好清晰, 好有方向咁去投資, 知道乜野係超值抵買番來! 心靜自然會睇野清晰好多呀! 所以, 大家移民之後, 住D地區唔好咁低階層, 交的朋友要有學識一D, 醒目一D! 還有, 唔好工作時間太長, 留番D時間俾番自己, 去令自己更高階! 現在科技年代, 死做爛做, 只會令自己變成窮忙族!

D. 保持學習, 永不言休, 常常思考, 常常組織自己的思路. 外表只是個硬件, 人家看著一表人才, 之後, 人家就會來看看內心裡的軟件了: 想些什麼, 關心些什麼, 看重些什麼, 全都顯示著社會層次, 之後, 做事就會得心應手, 無往而不利. 






沒有留言:

張貼留言