2020年8月5日 星期三

如果真係要攞港燦基因大數據, 都只會因為.....

坊間有講法話, 同一眾港燦做普及病毒核酸檢測, 係想記下港燦D基因指紋, 用來對比重要大人物, 用來做人體器官儲備庫, 又或用來製針對港燦的生化武器..... 又講什麼誠實或服從基因..... 云云.....

其實, 講句中肯說話, 這些講法, 有點不對, 上邊200倍人口, 如果係上邊搵唔到配對基因的人, 就更難係香港搵到. 致於製針對港燦的生化武器, 這個就更難, 不要講港燦了, 就連老美都同上邊同胞D因, 有99.9%相似基因, 基因生化武器點會唔會害番自己呢? 再講什麼誠實或服從基因, 這些就更難了, 有邊個科學家知道邊個基因係誠實或服從嘛!

如果真係要攞港燦基因大數據, 都只會係因為..... 

1. 證明一眾港燦同上邊同胞, 基因上係百份之百吻合, 證明港燦同上邊同胞無分別, 叫D人唔同再吹噓"香港不是中國". 其實, 對於果D 1949年前在港定居D港燦來講, 就算4-5代前的爺爺嫲嫲有人係非華裔, 咁又點呀? 過左右咁耐, 又咁多代人, 個樣成個港燦樣咁, 同上邊同胞無分別!

2. 建立人口基因庫, 鎖定一切有先天基因疾病D人, 定立政策來應對將來可能爆發的疾病和社會問題! 尤其氣候暖化和環境快速改變, 某種基因的人, 將會最受影響. 

3. 當然係關係到優生學啦, AI/5G年代, 跟本就唔需要咁多勞動人口, 只需要更多聰明或體能好的人, 真懷疑著, 已經有政策出台, 計劃去減少甚至壓止, 那些被"低端人口"所引發的社會矛盾! 所以, 大家係網上發表意見, 不要太唔合邏輯, 太過嘩眾取寵, 如果唔係, 好易被定性為低端人口!

4. 當然計劃去把社會資源, 分流到那些最適合AI/5G年代的人, 用基因來分類, 就是其中之一: 高IQ, 高認知, 高聯想, 高體能......, 甚至生殖力強(皮膚白裡透紅, 精子數量高, 排卵準時, 菠大蘿大好生養, 哈哈哈). 共慘黨被定為唯物論者, 唯物論者好講優生學, 猛叫D基因優良D人, 猛生多D. 

做這些普及病毒核酸檢測, 真係好勞民傷財, 防疫效果無乜(因為輪隊時最易被感染, 檢測是100%延後數據), 主要係為左, 基因庫大數據, 徹底係一種唯物論者的想法做法囉!

PS: 我JJ講完左咁多野, 一講到好生養呢....., 真係又令我想起我果個好Q麻煩的親戚, 佢招惹左咁多女人番來, 佢日日俾佢果班女人, 好似扯線公仔咁舞, 又俾佢果班女人D 父母來追罵, 唉.....

佢班女人見我係加記乜都自己落手做, 就話我人生好陰公, 哼, 我才覺得我這個親戚仲陰公呀! 如果這些叫高端人口, 優質基因人種, 我就寧願唔做了.






沒有留言:

張貼留言