2020年8月16日 星期日

我地港人向世界出發, 那懼歧視? 那會在乎人家的大不同?

前幾天, 看到這個視頻, 講這位哥仔3年前回流香港, 覺得香港比美國好!



其實, 我JJ都有諗過回流回香港, 因為加記實在太凍了, 年紀一大, 就真係要搵個暖D地方來住了. 當然香港天氣上對我有好處啦! 也當然, 721改變左我了. 

不過呢, 這位哥仔講佢自己不能..... 同時融入美國當地主流社會, 又同時保留自己華裔的文化和身份, 甚至認為美國是白人精英至上. 

唔...... 我認識的洋女嫁唐人老公, 大部份係為到.... 不再跟隨佢地來自的家族傳統, 希望有個"多樣性"的未來和人生. 只是這個不代表, 她們的唐人老公, 就可以把華裔的文化和身份, 放在第一位, 相反, 她們要求老公要去接受不同的文化和身份! 這個是我JJ擔心佢婚姻會起紅燈的原因. 

致於, 某些人控制了社會, 任何地方都有啦, 以前港英時期, 都是一些精英來操縱(現在就..... ), 一般人的問題是.... 要突圍到這些精英的什麼層面囉? D人好似我JJ咁, 錯過左適婚年齡, 就做個普通加燦算了! 

我JJ大膽咁講, 做得精英D人, 首要去接受不同的文化和身份囉! 好似誠哥潮州冷咁, 落到來香港, 難道要把潮州冷果套套用係香港咩? 大家都見到, 誠哥佢沒有放下潮州冷果套, 但佢接受本地港人果套, 做D生意被本地人受落. 這個就是精英同普通人的分別, 不斷去學習和解理, 不讓自己潮州冷果套, 成為阻礙自己的框框嘛! 

所以, 講番我地一眾港人, 現在向世界出發了, 當然, 我們不忘自己港人的本, 但不應讓這個本, 來阻礙自己的發展呀! 人與人之間, 必有不同和偏見, 在香港叫歧見, 在外國就叫歧視, 只是在外國幅度大D囉! 我地港人無野難到我地咖嘛, 做搬去外國的決定時, 難道這就令我們退縮嗎? 

PS: 十分有趣的, 我JJ住係加記大半生人, 廣東人的特徵漸漸減退, 北方人的特徵漸漸走番哂出來. 早15年前回港, 都仲有人誤以為我係韓國人, 可能係韓劇韓片的關係, 但這10年裡, D人開始誤以為我係北仔/北佬, 可能我年紀大左, 再無好似韓片中D男主角咁靚仔, 又或中港往來頻繁左. 

只是有時在香港D人見到我, 誤以為我係上邊來, 就唔多客氣, 見我著名牌, 就好少少啦! 這個又不太可以叫歧視的, 只是就有點...... 我都唔識講了. 其實, 好多這種人, 是每天150個單程證來香港D人, 又或是他們的下一代. 

相反, 我JJ係加記, 係上等人來咖, 最少英法雙語都應付到, 再加上會普通話, 又唔洗再為生計而要出去搵食. 有些國內人, 一聽我D香港口音煲冬瓜, 又係加記長住多年, 就會提高警覺, 懷疑我係係香港出生的X二代了(文貴大官人講果D), 同我講話, 特別客氣! 

所以, 大家去到外國, 唔洗擔心喎, 香港都掂, 係外國點會唔掂呢? 最怕就係悶死之嘛!








沒有留言:

張貼留言