2020年8月18日 星期二

為何我叫大家向世界出發?

其實, 大家都睇到, 香港已經返唔到回去上年7月之前的香港, 世界也因為疫情在各國爆發, 也不再一樣了, 返唔到轉頭! 

香港一國兩制, 唔係香港和上邊話有, 就有呀, 仲要老美肯認頭, 才有呀! 現在一切都已經太遲了, 老美已經取消了香港 - 不等同中國來看待的特殊地位和關係! 

大家可能問, 上邊俾番哂香港原本的一切, 咁唔係乜事都無? 

哈, 家陣人家做緊野呀, 仲未做完呀, 仲CALL緊人馬係度做緊呀! 上邊叫停, 人家就停左佢? 人家唔係好無面? 

如果真係想講和, 人家開D條件...... 辣到...... 一定上邊接受唔到, 為何? 人家已經開到口..... 唔係叫主上一人靠邊站, 而係叫全個黨一齊靠邊站呀! 連老江老胡佢地都......? 這個, 即係無得傾啦! 

我JJ一睇番起解放後上海的故事, 當時都係雙方交惡, 爆發韓戰呀! 雙方都有人死左呀! 仲係好多人呀! 之後, 就係老美向上邊禁運, 上海就開始破落, 先前走左落香港果班人, 慶幸避開左! 

咁, 係咖, 我JJ都承認, 好多人去到外國, 生活一定無香港咁好! 不過, 家陣香港已經唔再好似以前一樣, 無左以前老美經香港, 同上邊 DEAL 的 特殊地位, 無左以前萬種錢錢流經香港濕濕腳果種過癮了. 所以, 現在去外國, 生活大多會比留在香港好, 因為外國生活水準就算跌, 都唔會好似留係香港跌得咁慘.

上海在解放前, 係黃金地來咖, 全國第一, 就算日本仔攻下上海後, 都要粉飾太平, 唔可以俾上海好似當時香港咁, 有人餓死呀! 但上海解放後, 生活水準一直跌跌跌呀, 跌到D人要海外親戚寄錢寄藥寄物資回去呀! 唉, 一講返起, 我JJ就喊得一句一句呀. 全國第一, 變成要靠海外親人接濟?

所以, 我叫大家向世界出發, 唔單只為大家著想, 仲為到果D無能力離開的港人. 有多D港人係海外, 香港有乜需要, 尤其親人, 都可以有多D人係海外來幫呀! 大家唔好係香港攬住一齊呀, 現在不是團抱取暖的時候, 走得一個港人, 將來就多一分力去幫其他港人呀!

大家唔洗再諗太多了, D人如果仲信有一國兩制50年不變, 到最後只會受到最大傷害.

PS: 昨天, 我JJ去行公司, 見到件DKNY短袖裇 - 加細碼, 著上去型仔到暈呀! 宣傳海報上D MODEL, 都係著加細碼, 我一攞上手就走去排隊畀錢. 只是, 一想之下, 問自己, 哈, 我仲會返香港嗎? 係喎, 我係加記, 一年都著唔到2個星期的短袖衫呀, 衣櫃裡仲有好多未開出來著呀! 仲買? 唔好LU, 都係唔買囉! 

哈哈哈, 加細碼衫, 這裡邊度有人岩身呀? 等多一陣, 又唔係減價來俾我JJ買? 嘻嘻嘻...... 好, 等佢減價.







2 則留言: