2020年8月9日 星期日

為何我JJ不是估神?

前幾日, 有親戚打來問我金價會起到幾多? 幾時留意賣出? 唉, 事緣因為我前年叫佢, 買金仔來減低揸現金的風險, 我都無叫佢買金來謀利姐, 而且, 金價升, 唔代表我係賺錢, 我只係減少淨持現金的風險咋喎, 離開有利可圖, 實在太遠了!

我一同個親戚講, 我幾錢買入金仔, 佢就好興奮咁, 誤以為我係估神; 其實, 我只係想同佢講, 我離開估中, 相差甚遠呀! 

嗱, 我係係金仔最低價前買入, 我買左, 金仔就再跌呀! 這個, 已經係第一次估錯了; 我第二次估, 諗住千一再入D, 點知跌到$1150, 就最低了, 我又估錯第二次了; 金仔回升到我買入價, 我就估金仔會係果度徘徊再下試低位, 點知我又錯第三次, 金價之後再無跌低過我的買入價, 反而升升升, 升到現在, 我連第二次再買金仔, 都無機會呀!

以上3次估錯, 當然就證明我JJ唔係估神囉!

又好似現在中美咁, 我2年前都估到有大龍鳳, 所以才驚起上來買金仔, 不過, 我當時估唔到今次的大龍鳳會咁杰撻撻, 我當時仲估中美唔會全面脫勾, 估中美會留番香港來做日後往來的通道, 我當時仲提議D朋友, 香港將來會更好境, 我自己也有回流的打算, 當然, 我又估錯左啦! 

到左上年721後, 我才知道D人來接管緊香港個場, 激怒左老美, 我當時仲諗住, 老美唔會散場唔玩! 不過, 我估唔到D人玩得咁盡咁大呀, 又用緊急法, 再用國X法後, 老美就擒牌唔再玩! 這個我又估錯左了!

嗱! 這班人做出來D野, 係唔可以用民主資本世界的諗法去理解, 要用無產階級專政果套去理解呀! 

咁..... 會否打起上來? 我JJ真係估唔到了, 也不敢估! 可能連果D係無產階級專政下, 茁茁成長D人, 都估唔到了. 

PS: 我離開那華人教會前, 開小朋友活動D會議, 果個壞鬼師母平時唔出現, 佢一來, 我就估到佢來催谷我地班同工做野. 其實, 如果係有建設性的, 我都不會大罵這些父母自己唔做, 只係識得係度推其他人去做. 

我一句話個師母, 參與的同工屬唔屬靈, 有無愛心, 一眼見到, 最少1小時來回參與2-3小時的活動, 仲係唔關自己事, 關D自己唔動手的父母事. 

我一句大番個師母, 教會如果唔夠清潔, 就不如唔好攪小朋友活動, 清潔教會地方, 這個跟本唔只單單關D未結婚未有仔女D教友事, 而是全部人都關事.

我烏鴉咀, 幾個月後, 就來左SARS了. 再睇番果壞鬼師母平時的做事方法, 當然就知道, 成間教會亂成一團, 之後幾年裡, 我每次崇拜時段, 行經這教會, 都發現停在外邊的車輛數目, 不斷減少.

係咖, 我唔識估野呀! 但係我識個驚字點寫, 而這個師母和推佢果班父母, 就唔識驚字點寫了, 或者佢地個個都唔知點係教會做事, 只會臭罵別人來"推動"佢地想要D果效! 

今天再見番這些父母和他們的子女, 我JJ盡量都不會用輕視的態度, 不過, 又係真的, 我無估中的能力, 只是比這些人好少少,識個驚字點寫囉! 識個驚字, 比估中更重要呀!




沒有留言:

張貼留言