2020年8月23日 星期日

自古英雄出煉獄? 從來富貴入凡塵?

其實, 我一聽這句, 實在有點反感的, 因為..... 如果煉獄只是被人拉去坐政治監, 又或去攪群眾鬥爭,  那真是錯解煉獄了.

煉獄當然唔只咁啦! 煉獄..... 係.... 受到外來衝擊時, 一種積極或消極的抵抗. 

有時, 大家都好地地, 有錢搵, 有書讀, 唔想攪串個PARTY下, 就消極抵抗囉! 係咪? 

有時, 一眼睇到再不能力挽狂欄下, 就唯有積極出手囉!

各人都有他們自己的煉獄呀! 

是英雄? 還是狗雄? 就要看看這些人自己是否對自己的信念, 從一而終? 沒有虛情假意? 心誠則靈? 聖經並沒有說錯的, 沒有行動的信心是死的!

致於富貴? 富貴只是一種外表的徵狀, 對外來衝擊不抵抗的人, 就一定沒有富貴這種表徵, 因為他們隨水而流, 沒有自己主見, 也沒有跟別人不同的思想和做事方法. 

不抵抗, 隨水而流, 沒有自己主見, 這些人當然每墮凡塵!

好了, 等我JJ RE-PHRASE 這句..... 我JJ才疏, 但在舒展情緒下, 10秒就朗朗於口中.

煉獄長卻英雄志, 
凡塵富貴亦了然, 
不問回報不望富, 
只求正氣在心間.

PS: 30年前, 我這裡教會班人出去陸肆遊行, 30年過後, 這班人沒有人去了解中國歷史, 沒有人去了解民主政治, 沒有人去估算大6情勢的發展, 還有些人變成藍色人仕了. 

怎樣要我不去輕看這些人呢? 做人不是說說講講呀, 唔該做好自己本份啦!  人家富貴, 不是沒有原因的!








2 則留言:

  1. 我嘅經驗話俾我知,教會裏面係最多仆街……

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係, 只係..... 如果D人無獨立思考, 入去教會後, 他們的人生和境遇將會走下坡.

      有時, 如果教會裡D人個個都係跟人跟風, 一個聲音話某某人唔好, 這些人不會去問問當中是否真實囉!

      其實, 好簡單咖咋, D人出去陸肆遊行後, 之後去了解一下中國歷史/民主政體, 甚至科學咁去預計下中國的未來, 咁樣才是有獨立思考, 自己還去付諸行動. 唔係一開口就話乜乜黨邪惡, 快倒台; 之後蘇聯更早倒台, 而XX黨存活到今天呀.

      刪除