2022年3月13日 星期日

孤芳獨對天 - 遙遙看見 萬里烽煙

在俄烏昏亂了十幾日後, 感覺這首歌最應景.

其實, 世道始亂, 大家真係要習慣孤獨, 因為在亂世中, 只有自己能救到自己, 自己命運自己掌握. 當然有宗教信仰是好的, 我JJ都有, 但之後就是自己的靭力和耐力, 自己知道自己想要D乜, 行條乜野路!

很多人以為今次老俄好快會跪低 BACK DOWN, 但看來老俄和老美都會預備緊一場持久戰. 

如果浦精大帝唔會行將就木, 又或佢已經搵好接班人, 咁就......即係..... 佢一直打算持久戰, 從軍事, 到經濟, 再到資源,....

真係太後悔, 兩年前無入夠資源股, 只入左油股, 無入礦股, 無入農產股, 無入林業股, 不過, 我JJ有的是耐性和自知之明, 知道自己係小人物, 行事為人, 做投資, 一切都緊慎!



歌詞: 

浮雲片片 在我身邊
願伴我去那邊天
我獨搖頭 悲苦笑笑
不覺熱淚流滿面

長長佩劍 掛於身邊
伴着我去償素願
我願回頭 處身過去
嗟嘆命運常黯然

誰人明白世上最寂寞
空揮出寶劍
平時行路彷彿高數寸
誰堪併肩

遙遙看見 萬里烽煙
獨自孤清站在一邊
我欲無言 輕解佩劍
嗟嘆命運常黯然

PS: 兩年前大跌市時買左第一波貨仔, 有網友勸我唔好接人家的飛刀, 真係好多謝佢地, 緊慎要緊, 查實我真係已經賺左好多錢, D油股一蚊變好多蚊, 仲有乜野多求呢? 做人要學會唔好貪啦!

不過, 過左2年後, 升左果D已經升左, 風險已經無左, 就有承受新風險的能力, 可以去尋找更多新投資機會.

我JJ係教會裡, 係唔理人乜濟, 孤獨幫一個, 人家說我三道我四, 我也由佢地吧! 始終做人下下要群眾認同, 實在太累了. 我係教會幫到手就幫, 幫唔到.... 就行開D, 做自己正事實事! 投資呢, 係要受得起孤獨的感覺, 亂世呢, 更需要呀! 唔好諗住埋堆, 無用咖!


沒有留言:

張貼留言