2022年3月5日 星期六

真希望紅十字會快D入到去.....

唉, 見到人家在烏克蘭家鄉, 情緒咁低落, 我都身同感受..... 

希望紅十字會快點可以把救災物資運到入去幫助他們! 

我這裡紅十字會已經成立專項來幫助烏克蘭朋友, 我自己也捐了第一筆錢, 只要聽到紅十字會入到去, 我第二, 第三筆錢就會捐到位了.


 PS: 前幾天見金仔咁升法, 已經把金仔套現, 因為再升都沒有用, 再升就只會代表烏克蘭朋友的生活更慘更差. 唉..... 我D能源股係咁升, 但我並沒有感到任何快樂, 相反, 越來越覺得唔對路, 越來越覺得錢不再是幫助人的媒介. 

我JJ可以怎樣做? 深陷一個無奈的深淵之中, 以前, 我還對未來有著美好的憧憬, 以為有了錢後, 自己不愁生活之餘, 還可以去幫助遠方的苦難朋友, 誰知道, 原來我表錯情了. 

 

無力對東風

夢裡奈若何

不知春還在

苦嘆有心人 

 

大家可能感到奇怪, 我JJ會對遠方烏克蘭朋友有這樣的感情? 不單因為前排佢地撐過我地港人, 更因為我深受佢地影響.

我JJ在加國中部草原讀大學, 那裡有很多烏克蘭移民, 在1930 年代因為他們祖家大飢荒而來到加國草原(佢地就係果班強烈要求加國政府在國內大飢荒時, 向中國人伸出援手的人, 佢地對中國人有恩呀). 

大家都知道我JJ係香港生活到十幾歲, 點都會有少少花弗. 不過, 當我讀完大學後來到加國東邊的滿地可, D西人唔覺得我係香港人, 仲話我係個 HONEST PRAIRIES FARMER. 果時有一波64後的香港移民, 佢地個個質疑我係咪香港人, 話我一D都唔似. 

沒有留言:

張貼留言