2022年7月28日 星期四

經濟差下, 電視台藝人最受影響!

咿! 見到網上有人講個電視台女藝人的苦況.....

好啦, 唉, 經濟咁差之下, 再加上方丈個大台去到山窮水盡, 平時已經對棋下D藝人咁 MEAN, 現在想有好野發生, 就真係難了. 

以前經濟好時, 都已經有大把藝人出去秘撈啦, 現在有乜撈乜, 係個好正確的做人態度啦. 

做人呢........ 生得靚唔一定有著數呀! 最緊要揀岩條路來行, 唔好俾人老點. 不過, 唔緊要, 行錯左條路, 就唔係行過另外一條路, 天無絕人之路呀! 

在此, 盼望 一眾藝人能夠順利過到這次大浪潮, 人有3衰6旺, 最重要, 能夠爬番起身, 唔好俾自己沉落去. 

PS: 以前都有個做電視台幕後的鄰居, 勸我去試下機會, 果時我16歲, 係人生中最YEAH的時候了, 出街會被異性來撩呀. 不過, 一睇X氏果D明星晚景咁悽涼, 就知道內裡D合約, 對藝人演員好苛刻好MEAN; 而且, 個人做乜要俾人眼望望呢? 自己生得靚唔靚, 係自己的事, 與人無關. D人望我無問題, 不過俾人評頭品足, 我人生豈只咁LOW呢? 

我果時選擇唔去試機會, 係十分正確的決定, 讀好書本, 自己機會大把, 唔撈這個, 可以撈那個, 唔洗俾D電視台電影公司來剝削, 做乜俾人揸住條頸來脅迫? 天大地大任我行, 無人可以脅迫到我!

 




沒有留言:

張貼留言