2022年7月5日 星期二

係加記行乞..... 代表精神出左問題!

其實, 我JJ這幾年夏天天暖時, 去唐人街食飯, 都有個習慣, 就係買左D野後, 就坐係唐人街入口旁果D休閒坐櫈度飲野食野, 用意係同唐人街做做宣傳, 等過路D人見到我食唐人街買D野, 就會提醒過路D人入去唐人街消費呀.

不過, 咁做有個唔好處, 就係...... 任何人都可以來打擾我, 更會有人走來問我攞零錢江湖救急啊! 都有好多次, 真係有十幾歲的年青女仔, 走來問我請佢去飲茶..... 唉.....

咁, 我一向都唔會係唐人街左近, 俾錢任何人江湖救急, 因為擔心會招惹到更多唔三唔四的人入去唐人街, 我原意只係想等多D人入去消費, 而唔係製造唐人街左近更多麻煩.

前幾天, 發生一件事, 實在令我太情緒低落了. 

我又係係唐人街入口旁邊D休閒坐櫈度飲野食野, 有個看似華人露宿者走近我, 本想問我攞零錢, 但佢睇清楚我後, 好似認得我, 可能係以前識得D人, 就無行埋來了. 

我初時都無留意佢, 直到我食完(近年我胃口細左, 好多時都食剩D野), 剩下1/4...... 就將食剩果盒野丟係垃圾筒. 

點知, 剛才果個華人露宿者, 走去攞起來食哂佢. 

唉, 幾時加記社會變成咁窮? 其實江湖救急呢, 佢唔係唐人街左近問我, 我一定會買D野俾佢食喎! 一定唔會俾佢洗二手飯呀!

真係心裡十分難受, 我JJ幫唔到佢..... 唉, 實在比我自己變成佢咁, 仲要難受呀!

還好, 見到佢食完我D剩野後, 佢點起支飯後烟, 證明佢有錢買烟, 無錢攞來食飯, 都係唔抵可憐喎.

不過, 之後, 我醒起一事, 果個華人露宿者可能我以前識得佢, 所以佢無來問我攞錢. 

諗深一層, 唉, 可能果個華人露宿者真係精神出左問題, 照理係唔會係唐人街左近問人攞錢, 人要面, 樹要皮呀.

我心裡突然想起一個人臉, 那人以前係教會好有信心和活力的, 係人面前常常都形象十分正面. 

真係希望唔係同一個人, 照理任何人係加記貼地去做人, 都唔洗行乞呀! 唔洗攪成咁樣呀! 絕對唔洗食人二手飯! 除非佢精神出左問題!

查實, 我真係好驚有一日, 我JJ精神出問題, 就算有多多錢, 都會變成好似佢咁. 所以, 做人都係諗開D, 開開心心過每一天, 唔好有精神問題呀.

沒有留言:

張貼留言