2022年6月27日 星期一

來緊這10年8年, 將會沒有最差, 只有更差!

接連上一篇文, 都係講將要來臨的難日子..... 

這些難日子, 就算連無負債的人, 都不能幸免, 只是這些人會無咁難過日子囉.

點解? 因為很多人的金融資產, 是其他欠債人的債務嘛, 龐大債務風波一打過來, 債務人大大鑊, 無錢還, 變壞賬, 有資產的人就會身家縮水喎. 

好簡單, 例如: 我JJ手中的保險股金融股, 因為其金融資產縮水, 而股價跌嘛! 甚至我JJ手中D工業股藥業股, 因為加息而融資成本高左, 利潤少左, 股息又跟埋少左.

當然係會比其他人無咁痛, 但都會受到影響, 所以我JJ絕不會對其他人幸災樂禍! 就算以前我係那華人教會裡, 提醒D年青人唔好先洗未來錢, 而受到惡言相向, 甚至人身詆譭, 我到今天都仍然希望別人生活得好, 開開心心咁過日子.

只是, 將要來的難日子, 我真係要提醒大家注意啊! 唔係講玩, 仲係唔會幾年就過去, 係講緊十年八載裡都唔會方向改變, 係來緊十年八載裡, 沒有最差, 只有更差. 

相信我JJ, 現在身體和精神健康, 比什麼都要寶貴! 身外之財, 縮左水, 無左, 就要處之泰然, 唔好令自己健康和精神受損.

PS: 係咖, 真係要分清庄閒呀, 人家係庄, 我地做閒D人, 換轉邊個都好, 都要跟住遊戲規則去走! 才可以保本保命呀!


 


 

沒有留言:

張貼留言