2022年6月20日 星期一

一眾港燦咁多年來, 諗錯左D乜?

前幾個星期, 有人仲同我講, 上邊應該點點點去信守老鄧定下的承諾和規舉. 

嗱, 我JJ就唔係話上邊無信用, 而係大家港燦想法上, 一直都有少少盲點. 係乜?

用一個..... 發達/開放/民選/資本主義的社會, 來想著上邊會係突區點做! 

馬照跑舞照跳, 係一個承諾, 保留突區原有的資本主義或制度, 也是一個承諾, 但是沒有保證, 突區政制發展會照著西方社會廿幾卅年後今天的模式, 來發展喎!

其實好簡單一件事, 上邊有6億人無金融信貸, 中產以下係講緊10億人以上, 中產人數可能連2億都無. 試問, 如果真係一人一票來決定上邊的政策, 真係擔心上邊會否變返做大鑊飯年代呢? 

上邊唔透明, 返而佢地制定D政策時, 仲可以矇糊化, 可以唔多覺咁, 保留2億人不到的中產階級, 保存用來跟發達國家拉近的發展方針. 

係咖, 老鄧當時承諾是十分美好的, 目的是想來讓一眾港燦安心, 只是實際上, 一切都好骨感囉! 上邊還有咁多人都未脫貧, 未步入充裕, 談何讓一人一票來決定國家未來呢? 

上邊仲未發達, 普遍民智還未開發, 老鄧佢老人家的承諾, 當然道盡好多老輩共儻的正面意願. 只是一眾港燦咁多年來, 都用錯左想法, 來理解這些一切承諾. 真係十分認同好多港人捐錢上去辦學校, 因為上邊社會發展得好, 才能保證突區一切會好.

其實, 我廿幾年前, 都已經明白這些對港燦的承諾, 其中帶有的盲點, 也明白到一眾港燦理解這些承諾上, 也有盲點. 就是這些差異, 某些繁榮安定的美好現像, 都只是鏡花水月, 將來事過境遷之後, 就會把一切鏡花水月, 修正返回上邊認為的正軌上. 

2003年, 有網友叫我回流, 其實, 現實是十分骨感的, 好吧, 人脫離了現實的意願, 在短時間內, 總會好過癮的, 但係時間一長了, 一切都會打回原型. 上邊單單這40年的人口結構, 就已經講出好多野了.

我JJ投資股票都係咁, 睇間公司現在的條件, 可以做到幾多生意 賺到幾多錢, 而唔係幻想將來會變成天花龍鳳. 間公司條件唔夠, 係做唔到, 就算將來都做唔到嘛. 

好啦, 對於我JJ來講, 一切都要睇開少少, 好多事真係無法去改變, 與其無奈, 人生不如去且行且珍惜, 開開心心過每一天, 就係最佳選擇了.  

有人說, 我JJ唔應該唔再去以前果間華人教會, 其實, 同我選擇移民和唔回流, 同我點去揀股, 都係同一道理, 在某些客觀條件之下, 將來10年20年我會點? 我會否更有把握上天堂得救? 其他同我一切入去教會的人會否得到真道而得救?



沒有留言:

張貼留言