2022年6月3日 星期五

想起陸肆

今日係陸肆正日, 就令人想起好多事, 撥玖那一年係皇帝腳下發生的事, 我從不會度念, 只會感到好慶!

咁..... 慶D乜.....? 咁多年來都仍然仲有咁多人咁蠢....仲要走出來表忠.....? 禁人家來度念? 以前俾人來度念的目的, 根本就係用來麻木你班友D神經! 係咖, 現在唔係表現聰明的時候了, 而是表現絕對忠字的時候. 或者有人問, 表忠買個保險有無用?  幾廿年來, 大跳忠字舞果D有無好結果呀?

不過, 度念果D人仲蠢(除了感情揮發外), 即是仲相信人家果套制度!  仲以為大家謂威為來圍爐取暖會有用! 仲相信可以喊死對方! 仲未驚覺到人家22年後才圖窮匕現的果種處心積慮! 仲以為人家係流野!

嗱...... 我JJ應該係無咁慶果個, 因為我移民加記後, 一走就頭都唔回, 一直係加記搵食, 無聽D人老點..... 話乜乜"上邊好, 突區就更好", 從無諗過舉家回流突區有著數, 又無因為上邊經濟升就去買任何忠字股(我連老美上市果D都無買, 連黐DD果D基金都唔會買), 更無係突區置業成家, 更唔會好似D人咁, 多年來仲揸住突區層樓, 諗住升幾多幾多倍. 我直頭同上邊脫左關係咁! 更沒有俾機會人家來係我面前圖窮匕現, 更不會讓人家來當我係待宰綿羊. 

一個二個揸部BMW 或 BENZ 出來, 就以為自己高人一等, 係咖, 高人一等的高級9菜吖嘛! 割就割佢地先囉! 

前幾排, 仲有人來同我伸張乜乜大義,  我就同佢講, 要徹底解決問題, 絕不會一時三刻之事, 我就勸佢係加記好好地生活, 保留或儲好自己實力, 一切事情到最後, 都係睇實力! 

無實力, 就會俾人老點, 俾人來宰割, 俾人來麻木神經, 到最後, 俾人過橋來扮演表忠的好戲.




 



沒有留言:

張貼留言