2022年6月12日 星期日

嚴重滯脹下, 就唔好再紙醉金迷了, 做人總要腳踏實地!

我JJ屋企左近雖然唔算係富有區, 但係算得上係中產以上. 

咁, 這幾年搬左好多同胞入來, 咁, 佢地真係個個都揸部貴車, 好似係入住這裡的會員資格咁, 其實, 我JJ由入住這裡後, 都係揸部日本仔車, 而且部部都揸足十年以上, 才會換車, 我都省得花心思去從新適應新車. 

好時年搵錢容易時, 我JJ將D錢全部攞洒出來撥, 攞泥錢搵錢,  係低息低通脹下, 咁樣先至可以幾何級咁發大自己的資產. 

唉..... 近來再見到D同胞, 個個揸貴車, 面上心情總是十分凝重, 我係街上休休閒閒咁行路, 佢地總會慢下車來睇睇我, 睇下我點解仲可以咁他條咁淡定咁之油. 

係咖, 佢地老家經濟大插水, 聽聞佢地大部份人都未做到本地資金獨立, 即係..... 佢地有好多供款和生活開支(車貸屋按), 都係靠老家D資金來填補. 

好啦, 好時年搵錢容易時, D人仲可以戇居居咁來蹉跎歲月, 但到左現在嚴重滯脹水浸眼眉時, 就再唔係戇居居的時候了. 

諗起左近一個開便利店的同胞, 佢點艱難, 都要有部貴車, 聽聞佢一到週末, 便利店俾佢個仔來開, 佢自己就揸部貴車出去, 同其他區D同胞講, 佢係有錢區開便利店, 仲同人講生意好好. 唉, 其實, 佢便利店都係蚊頭小利, 將辛辛苦苦賺D錢, 用係D咁無謂地方. 佢每天8到10咁開店, 同坐監無分別, 一世人就係便利店咁過? 

PS: 其實, 這些同胞都未算最大鑊, 最多唔係大屋換單位, 貴車換美國車囉! 我反而覺得, 最大鑊果班友, 係係教會裡頭果班. 經濟好時年時, 佢地連細單位和美國車都未攪得掂, 仲做埋洒D唔等洗野(有些人更係做埋洒D損人不利己野), 到左現在長期(講緊十年或以上)滯脹經濟低迷時, 佢地好多人連自救都無能為力呀! 

唉...... 做人總係要對自己負責任, 任何時候做人都要誠誠懇懇, 敬業樂群, 尤其, 現在就快經濟大檸樂時, 更要做個踏實的人, 心裡長存善意, 才會過到將會來臨的大艱關.



沒有留言:

張貼留言