2022年6月17日 星期五

近排油價好Q貴, 有乜好做?

近排這裡油價好Q貴呀, D人又話通脹/滯脹, 又話高速經濟增長的年代已經過去, 未來經濟會行低速, 噓, 我JJ都係決定唔好再心思思, 成日想入貨, 都係等定D先了. 今次真係同2020年果次好唔同, 跌左就唔會咁快彈番上, 所以我都係咪咁心急執平貨了, 可能遲D仲平呀!

叮...... 俾我諗到出遊新好橋, 就係去買張 PASS, 呢..... 就係好似香港九巴的月票咁, 我2018年回港時, 剛剛推出喎, 我就係咁..... 可以搭埋隧道巴過海去香港仔食魚蛋粉呀! 當然可以上埋元朗上水食雞粥. 不過香港九巴果D唔係無限咖, 一天得十程+來回雙程B-1上深圳. 

我這邊D PASS 真係無限咖, 任搭唔限幾多程, 不過有地區限制, ZONE A 到 D, 只可以搭 ZONE A. 而且唔止月票, 仲有週票, 三日票, 週末票, 一日票, 連夜晚票(6PM - 5AM)都有. 但係最近發現左, 週末票係可以去洒ZONE A-D喎. 

近排我唔揸車去太遠, 只會揸車出去搭特快巴士出去搭地鐵, 四圍去貢下囉.

所以, 我這幾日都會少D出文呀! 大家唔洗擔心我呀!





沒有留言:

張貼留言