2022年6月1日 星期三

當上邊被圍堵?

2018年仲未係咁敵對時, 我網上同人講, 老美已經把上邊看成"戰略對手", 後來被上邊"箭囊"一番後, 唉..... 就榮升為頭號敵人了.

其實, 我咁講原意(從來都無認為上邊會滅亡喎), 我當時都講左, 上邊會更歇斯底里, 會更收緊一切, 叫大家小心, 唔好企到咁出位, 有乜野就搵路好走了, 當時上邊都仲未會唔俾人走的, 也未會拉人等上庭來審. 

好啦, 同一道理, 老美現在把上邊看成頭號敵人, 來圍堵上邊時, 我JJ都係果句, 大家小心, 唔好企出位, 唔好把一切升溫, 為何?

首先上邊大多都會潰而不崩, 向下走, 但無番十年廿載, 都未會冧檔, 而上邊看突區呢, 無事無幹, 唔影響到佢地, 佢地大多希望突區保持現況(我估), 貨幣掛鈎對佢地有利D, 就算到左佢地冧檔, 留突區係度唔變, 給佢地自己多條路可以選擇走. 

至於老美呢, 佢地係度圍堵上邊囉, 咁, 始終都需要一個像樣少少的交接地方, 同上邊交流, 做一些係圍堵以外, 但又要同上邊非做不可的事情. 

我JJ最擔心的, 不是這2股外力, 而是突區由內陷包散, 由內解體崩潰, 現在上邊唔似以前咁靠突區來集錢散錢, 尤其被圍堵後, 突區對佢地的功能少左, 佢地也少左意志來維修突區的順暢運行, 尤其, 上邊都己經一頭煙, 真係擔心佢地無力來維持突區社會的運作. 

好啦, 我JJ作為前度港燦, 見到大家選擇留係度, 我都希望大家生活安好, 所以, 我會希望上邊唔好冧, 有餘力來維持突區運作. 

PS: 不過, 有一點可以肯定的, 現在已經有人暗中佈署創建一些地區功能, 又或一些前政府班子和財團, 對突區事務交頭接耳, 準備跟上邊作某種妥協和配合. 這些地區功能和班子, 假若在上邊冧檔時, 都會可以頂住突區的正常運作.

 



沒有留言:

張貼留言