2022年6月7日 星期二

僥倖之後..... 就要小心了.

 哈哈哈, 係咖, 我2020年3月買果D股仔, 真係賺得唔錯了, 不過, 我當時只係諗住唔蝕錢, 用來保值保本. 所以..... 現在變成賺左$$, 我心裡都明白, 大多只係自己十分僥倖, 前路就更加要小心了. 

我大概就算唔賣哂, 都會賣出一大部份油股, 不過, 一年內咁賣法..... 我要俾多好多稅, 因為加記這邊係漸進稅率呀. 

我諗我都係油價未跌之前, 或老烏老俄未講和之前, 將D油股賣咁D佢. 

本來我諗住2020年買左後, 就揸係手唔賣, 點知現在升到咁勁, 就一定最少要賣咁一部份了. 

唉, 人生總是患得患失的, 現在擁有的, 賺左的, 都怕會有一天失去, 不過, 既然知道自己是僥倖, 那麼得失就要放輕一點好了. 

我賺左錢, 已經係好幸運了, 賺多賺少, 都不應太在意. 就算俾多D稅, 唔係俾錢加記政府去幫多D有需要的人囉..... 

做人都係心裡不要抱怨, 多點去從好的方面去思想, 這樣人生總會好一點呀! 總會見到神的祝福和保守, 總會心裡滿有由上而來的喜悅!


沒有留言:

張貼留言