2022年6月2日 星期四

面對世紀大變局, 都係要改改自己的死性!

2件事..... 乜係世紀大變局? 乜野係我JJ自己的死性!?

1. 世紀大變局 - 供應鏈大改變, 上邊再不是世界工廠, 而其他國家唔可以短期內替代到, 又或永遠不能替代到. 通脹會長期升, 現在大升後, 升幅會變慢, 但未來10年D物價, 升1~2倍就不要驚奇呀. 

即是我JJ現在收收埋埋D股息收入, 在不久將來, 購買力將會減半或得番1/3, 除非我股票倉裡D實業股, 跟住通脹來升, 股價和股息跟住升, 不過, 問題又來了, 就算我股息收入相對購買力, 可以維持到, 但收入多左後, 按照加國遞進稅率, 越高收入越高稅率, 就會俾更多稅, 即是我最終都唔會維持到現有的實質收入. 

無論智愚, 無論老幼, 無論貧富, 在這世紀大變局中, 都會係輸家囉, 除非果D政策制定者和他們的建制團隊, 才會越升越高囉. 

我JJ唯一能做, 又或唯一會提議別人.... 去買更多優質好股票, 就係果D生意長有長做長賺錢果D, 而且生意有著不錯增長, 有一定的市場優勢. 果D股票絕對可以抗拒到將會來臨的通脹大潮.

2. 乜野係我JJ自己的死性!? 哈哈哈, 大家見唔見到我上邊寫左D乜, 之唔係就係我JJ的死性, 諗野十分邏輯, 十分有前瞻性, 又太杞人憂天. 但係少左人們那些情感...... 喜歡自己做好自己事情, 唔多理會別人, 唔多刻意去氹其他人開心. 尤其世紀大變局裡, 邏輯思維不是不重要, 但更重要的, 係EQ, 能夠駕馭到惡劣的心情, 不讓惡劣的心情破壞了自己的大事. 

係咖, 良好情緒是十分重要, 比邏輯思維, 料事如神, 更加重要. 不需要一等一的邏輯思維和料事如神, 第二等的邏輯思維和料事如神都已經足夠了, 在大風大浪當中, 唔好迫到自己埋牆角, 相反, 要給自己天大地大任我行的心思, 這樣才會過到這個世紀大變局, 並且獲利高升. 

PS: 睇番我果個身邊好多女人的親戚, 真係好羡慕佢, 唔係因為佢女人多, 而係佢EQ特別好. 例如: 佢俾女人眼望望時, 佢係唔會好似我咁, 會有心理壓力, 都可能係.... 佢無去教會, 無宗教信仰吧!

所以, 我JJ到左咁年紀, 凡事都係要睇開D, 唔好咁緊張! 

沒有留言:

張貼留言