2022年6月12日 星期日

能否用槓桿買磚頭來抗嚴重通脹/滯脹?

哈..... 真係奇事日日有, 最近有人提議, 係嚴重通脹/滯脹下, 用大槓桿去買磚頭或地慘股喎! 

哦..... 哦..... 哦.....咁做法呀? 風險係咪好高呢? 嗱..... 值唔值得咁去冒咁大風險呢?

我JJ曾經投資過出租物業, 果時係低息低通脹喎! 低息下, 我可以快D還完個按揭; 低通脹下, 我維修或營運成本長期都係低位喎, 即係搵錢多左, 成本又唔升得快, 咁樣, 我JJ就容易賺錢了. 

現在係講緊滯脹喎, 即係所有基本的物價不斷上漲, 而消費品就算減價都無人問津喎, 就真係要睇下, 舊磚頭係咪基本需求, 還是消費品了! 

通常, 滯脹下, 只有投資係基本需求, 係保到本! 其他果D都吾好做呀! 做乜..... 就損手係果範!

嚴重通脹下, 怎會唔加息呀? 一加息, 大佬..... 一切投資成本就會升高, 慢下手, 利息開支大過磚頭的升幅, 咁就大檸樂了. 

現在仲麻煩添呀! 係滯脹呀! 好多消費品無人問津, 唔會升價喎!

嗱.... 我JJ一向鐘情於實業股, 就係做基本需求果D野啦, 無論做藥廠又好, 賣車保壽保物業保又好, 做洗頭水又好, 發電廠電網又好, 做薯片做餅干又好, 又或做超級市場都好, 都係民生所需, 都係可以抗滯脹囉! 這些股一定比其他果D, 更能保值!

之但係, 唔好槓桿了, 袋中幾多錢, 就買幾大個倉啦! 



沒有留言:

張貼留言