2022年6月23日 星期四

最近諗到一個名詞..... MONETARY RESET!!

有網友問, JJ你成日話世界變左, 唔再一樣了, 咁變成點呀? 

哈, 大家有無諗過? 90年代, 老蘇崩潰, 上邊開放國門, 老美國家安全可以鬆D, 可以開放俾上邊來做生意. 

其實, 好簡單咖咋, 唔係大約變返好以90年代之前50~80年代時光囉.

那時相比最近過左果30年, 果時, 唔係人人大富貴, 貧富階層D生活係好分明的, 比現在更分明. 點解? 信貸寬鬆左30年, D人要買貴價車奢侈品, 借錢係容易好多咖! 咁, 近30年來D人無錢買全架貴車, 咁唔係可以借錢分期供會囉! 但舊時係難借錢好多喎.

咁, 信貸唔寬鬆, 亦都令其他初創公司難D發圍呀! 即係乜? 經濟發展會慢左囉! 

也令到通脹高左, 容易跌入滯脹當中, 有些貨品如中級低級消費品, 更會慢慢變成通縮.

發圍機會少左, 咁..... 唔係會有更多蘇絲黃D 風塵女子. 

咁, 返去以前D日子, 即係叫大家唔好紙醉金迷, 投資時唔好諗到天花龍鳳, 好多投資係唔會咁快見到成效. 我JJ近來成日同自己講, 我JJ係2020年3月買D油股, 無錯係好好賺, 但係這個根本就係千戴難逢機會,  之後, 好難再遇上返咁樣賺錢機遇囉!

PS: 近排, 我成日問自己, 如果我係老美FED, 在時勢回到90年代之前, 我會點做? 當然唔可以再好似近這30 年咁操作, 我一定會來個 MONETARY RESET, RESET 返去90年代前的操作. 

MONETARY RESET 會否痛苦? 會否漫長? 會否有好多人大鑊? 痛苦一定會, 漫長? 唔..... 其實, 如果唔想咁多人一下大大鑊, 咁, 唔係拖長D囉! 

老實講, 我JJ就算這30年裡, 都只會投資係D民生實業股囉! 現在D磚頭股, 係咪再係基本民生呢? 磚頭本身會否已經變左做奢侈品? 真係要諗清楚D了!

係將要來臨的MONETARY RESET裡頭, 唔單只要自己好好投資理財, 仲要好好順應好自己情緒, 身體健康係最重要.


沒有留言:

張貼留言