2024年3月29日 星期五

乜法物法後, 終於曲終人散,

昨天, 象徵我地加記港燦的豐銀行, 終於在歷史中落幕了. 承載著2-3代港的集體回憶, 由1981年開業到今天, 佢地都服務水準, 都引領加國銀行業來改進.

真係有D唔捨得, 這個係我地加記港的身份認同, 為我地港在加國爭光, 人家見到豐銀行D規模和服務水準, 都不能把我們港看得太低. 
 
不過, 在國際跟熊貓國脫勾和熊貓國國安大環境下...... 造成這次賣盤, 可能大家唔知道, 佢地服務加記客戶的CALL CENTER 唔係加記, 即係.....熊貓國可以讀取到加記存戶D資料. 以前熊貓國無乜乜法物物法來進入私企的資料庫, 加記政府還可以隻眼開隻眼閉. 但現在唔得了. 
 
不過, 我懷疑已經太遲了(咁急立法, 早於交接之日), 打個最極端的猜疑(之前熊貓國都做出某些最極端的行為), 任何守法人仕, 有可能入左境唔俾出境(加記政府發旅遊警示時, 點講?), 要匯返哂D錢返去? 才放行? 這種猜呢, 我地港一定要有. 
 
有人講存款多過2球加仔果D朋友, 出入境就要小心了, 因為2球多過OPERATION COST 好多.
 
現在感覺....... 我地港有點像斷線風箏....... 首歌仔唱到尾..... 何妨忘掉醉中的承諾, 唉..... 承諾50年不變, 現在回看, 真教人想起這首歌仔, 也教一眾港燦把歌詞代入自己的命運中.

PS: 前排, 仲見到有個身穿國企官服(藍扯布, 好似以前國貨公司員工制服果D咁), 去這邊的銀行, 攞住張移民紙來開新戶口. 哈哈哈, 此人後知後覺(除非佢係今上嫡系人馬, 無人敢沃佢), 仲係銀行開戶口呀? 佢D資料立刻俾上邊收到, 下次佢返去入境, 沃唔沃佢, 就睇有無迫切性了. 等佢著住官服招搖過市, 咁過癮呀嗱, 佢處境比我地港燦更加危險.
 

 

沒有留言:

張貼留言