2018年11月17日 星期六

為何某部份港燦..... 會係天之驕子?

昨天講完元朗個拖喼姐姐, 因為我把佢同企X姐姐同等看待, 佢覺得被輕視, 就走去大罵企X姐姐.

其實, 大家有無想過, 為何國內有些同胞咁努力? 因為佢地唔想被人看不起, 咁辛苦做人, 只為爭一口氣嘛, 唔想世世代代被人看不起.

有次, 我係灣仔紫荊廣場睇海景(無錯, 果度真係有著全港最無敵的海景, 80年代末選址係果度建回歸會展中心的人, 真係好有眼光, 竟然可以看到當時仍然是茫茫海上某點, 在時空10年之後, 會有無敵海景), 有個國內小媽抱著年幼兒子, 在注視著我這個港燦. 

其實我時時都被人望住, 最攪笑係我初搬來現在滿地可這新屋時, 街對面個法語女人成日望住我, 之後, 佢就走左去北京, 收養左個BB返來, 哈哈哈.

咁, 其實, 手中抱著幼兒的女性, 注視著一個男人時, 心中必定不會有性的念頭, 我就禮貌地點點頭, 原想行開就算了. 點知對方卻說, 多謝我剛才在地鐵上讓座給她, 讓她不用狼狽著抱著小兒. 

佢注視著我咁耐的原因, 可能佢心大心細, 唔知我會否明白佢D煲冬瓜, 又或者, 見我衣著唔似一般港燦. 

個小媽跟著卻說, 你們香港人之中, 有些人真是不錯, 希望我兒將來都可以像你們這樣活著. 

我立刻意會到, 原來她憧憬佢和佢下一代的未來, 把香港和某些香港人, 變成她心中的目標. 來香港逛逛, 無非是想預知道, 將來她會生活怎樣, 所住的地方會發展成一個怎樣的地方.

所以, 為何部份港人係天之驕子? 因為人家在憧憬著將來會好像這些港人一樣. 不要輕看人家心中這份憧憬, 不知為到我們香港人帶來多少機會和優勢, 尤其是香港D藝人, 前排還見到有香港藝人上大6, 為當地人的喜事做FUNCTION 節目, 當中少不了不錯的報酬吧!




沒有留言:

張貼留言