2018年11月25日 星期日

噢..... 在香港街頭上的選戰

呵呵呵, 現在九西投標已經結束了,  又係JJ出來發嗡風了.....

我回港期間, 遇上九西補選街頭拉票活動, 我行過時, 長毛遞左份野俾我, 內容係講, 要阻止大嶼山填海, 所以要某人入到議會, 去阻止鵝姐做野.

不過, 唔知點解, 當時我就感到街上那種拉緊的氣氛, 現今看香港新聞, 佢地係黃埔和美孚, 都同人有衝突. 

其實, 我當時見佢地的口號和中心思想, 都只係係度講"港人儲備會被用光", 我心想, 這個是一個專對中下層的策略, 但大多數中產的人不會被打動, 因為用儲備做基建, 中產和富人都會有利. 

我當時原本想去同長毛講, 不如轉個策略.... "填海令地價樓價直線上升, 只肥了現在有大量土地儲備的財團(中資佔不少), 或較有利那些有投資物業的人們, 但香港中產以下95%的港人只能分得極少量好處."

但我一見到當時街上氣氛咁啦緊張, 我都係唔想講了, 驚俾人誤以為, 我去"攪局"或攪串個PARTY.

最後, 我見到小麗老師係度幫手打氣站場, 原來小麗老師真人係好細粒, 係這種氣氛咁緊張的街上, 一個女仔又真係有些危險咖. 

香港現在街頭選戰越趨拉緊和不安下, 尤其在DQ左5個民選議員後的補選, 真係擔心有天會有事發生, 唉, 希望唔好變成.... 老美用來將"香港政策法"制旗的借口.

3 則留言:

  1. 大部份建制派政要站台支持,香港大部份老人參與選舉,都成了建制派的鐵票,
    民主派在西九這一席輸了,無話可說 !
    關於大嶼山填海計劃,我和同學都在第一時間去遊行表示抗議,
    可能亞爺幕後支持, 這計劃在所必行,又是無可奈何的事!

    回覆刪除
  2. 自己有屋住,難為香港有那麼多人正住在劏房中。我們有資格反對埴海增加土地供應嗎? 有顧及過劏房戶的處境嗎?

    回覆刪除
  3. 你有選票選邊個啊?
    返來來香港,有無報團去體驗下港珠澳大橋同一地兩檢啊?

    回覆刪除