2018年11月21日 星期三

為何某部份港人..... 唔會係天之驕子?

在香港的繁忙街道上, 有時有些人忘記了身後還有很多行人, 突然放慢步伐來翻看手機. 其實, 這些行為是人之常情, 初時回港不太習慣, 心裡還有點不快, 但慢慢想通了, 我仍可以繞行過去, 就心裡不會有問題了, 尤其不是在上下班時段, 和工商業地段, 街上行人又不是趕時間, 就算了.

只是有時, 見到有人過馬路時看手機, 就不得不輕聲去提醒對方注意安全了.

今天講的那種人, 不是上述的人. 因為都是小事一些.

有次我去葵興的美食嘉年華, 大家都知道那裡人頭湧湧, 人們又行得很慢很休閒嘛, 跟本就不是上班那種節拍嘛. 偏偏身後有人推著嬰兒車, 在大罵前邊的人阻住他的時間. 

這個也不令人太反感, 這人竟然把慢步的人群, 比作大陸人, 係度講話香港人係會怎樣怎樣, 這個就令人好反感. 

大佬呀, 香港人係咪時時都要咁快先? 你要快時, 怎樣能推擠別人要快呢? 尤其在一個休閒的地方和場合上, 而且, 根本沒有人阻著他, 只是他推著嬰兒車, 佔用比別人更多的空間, 本應該是他自己要求別人來合作, 讓他快快行過嘛, 怎能夠推委於人呢? 

其實, 我覺得D人講香港人應該定位怎樣怎樣...... 都只是一班失敗的人, 經不起時代的洗禮和挑戰, 用香港人應該點點點的定位, 來開脫他們自己不能融入世界新潮流當中.

 當時, 已經感到這人很面熟, 就算我唔係係香港住, 我都記得佢係某個假裝"田園"的樂隊一員, 佢咁趕時來罵人阻佢時間, 必定跟他自己所扮野的田園, 相距甚遠, 太沒有說服力了, 難怪他那樂隊又少人又撈唔起. 

近幾天, 我都無特意留意佢D新聞, 一打開香港01, 就見到報導佢失去做司儀的工作了, 其實, 娛樂記者大多都唔會咁唔俾面, 除非D人一向都串慣左囉, 現在俾人一沉百踩了. 

捧紅一個明星, 其實, 背後老闆和經理人係要用好多錢和心機的, 這位人兄的公眾形象和人緣咁差, 有誰個老闆和經理人肯願意去博這壇咁大的風險呀? 

這些人撈唔起, 又或越撈越霉, 都已經係注定的事. 當時, 看著這人在眾人讓路下, 快步行過, 我都已經恥笑在心中, 而眾人也許會喜歡看到, 娛樂記者報導這人的幸災樂禍娛樂新聞. 

佢老婆嫁左俾佢, 仲同佢生左個仔, 仲要跟佢係眾人面前出咁樣的尷尬狀況, 又在娛樂新聞上受盡娛記的謑落, 真係可憐了, 希望佢可以改變一下, 如果唔係佢老婆真係好慘!






4 則留言:

  1. 假裝"田園"的樂隊一員......邊個?

    回覆刪除
    回覆
    1. 到你見到佢樂隊個名, 你就會知道我係講佢了, 哈哈哈....

      刪除
  2. 香港人好多時候有口話人就無口話自己.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 當用一隻手指指責別人時, 有3隻手指是指返自己的, 所以, 做人都係厚道一點好.

      刪除