2020年2月5日 星期三

環球疫情下, 我JJ係加記怎樣生活?

大家都知道, 我JJ係退休人仕, 又賣哂我D出租物業了, 咁..... 我平時都係一向摺埋咖啦!

所以, 家陣有疫情呢嗄..... 我都係繼續摺埋之中, 更加唔多出去有社交活動了, 最好咪要我去多人的地方, 免得我帶埋D病毒回家, 俾左我父母!

只是, 無疫情或流感季節時, 我都會多D出外, 尤其會搭公共交通工具, 唔揸車就少製造污染了.不過, 現在我都係揸車出去好D, 而且更比以前少出外, 免得感染回來給父母.

如往年冬天一樣, 去到超市呢, 我一定自帶個袋入去, 唔會用超市D手推車, 而一切重的東西, 如大包米, 汽水, 大袋薯仔, 大包紅蘿蔔, 大包麵粉, 大椰菜......, 就會係12月初之前, 趁秋天尾物產收割回來, 價錢仲平, 買定來放係車房或COLDROOM過冬天.

 我一向都唔靠政府, 香港係咁, 現在加記都係咁. 都好少用加記政府D社會服務和資源, 將來我都只會去私人老人院, 服務好D, 衛生好D, 連D院友都會好D, 一到流感旺季, 我就唔會咁易香菇燒賣!

係啦, 掛左超細瓶的潔手液係外褸上, 隨時做手部衛生. 係加記, 口罩就少帶了, 因為沒有必要, 只是一到有本地同城個案, 就會出街時戴口罩了. 

PS: 我JJ希望在這裡, 跟大家一同共渡時艱, 希望每天出些建設性的資訊吧! 好, 現在整番首歌先吓.... 








沒有留言:

張貼留言