2020年6月13日 星期六

由老共的長期國策, 到今天老共之談判策略

各位BLOG友仔, 如果大家唔諗住離開香港, 就唔好覆我了, 我JJ係加記, 山高皇帝遠, 發乜嗡風都無問題喎! 如果大家覆我, 又心裡有唔安穩的, 就要大家自己去刪左自己的留言了. 

之前, 我自己刪自己D文, 全因, 為到各位BLOG仔的安全, 但我刪左一次之後, 大家若再留言的話, 就要大家自己去刪自己的留言了, OK?

坊間消息傳出, 老共同老美要員會好快會面, 大約.... 應該講講現在雙方的問題!

嗱, 如果大家諗住...... 係關係到老共在立香港國安法上會軟化, 大家就可以唔洗諗了, 因為老共長期國策(又或雜乜乜上台時HARD SELL 的 治國方針), 係唔會俾香港背向老共的, 老共必定會牢牢掌握香港一切. 

因為老共長期國策...... 係要...... 建立一個由老共主導的東亞勢力圈的共同體, 由佢地口中所講的"留港不留人", 佢地心中如意算盤, 係想趕走哂你地班...... 諗野唔同佢地一樣的港燦呀! 當然趕走港燦, 就必定打算趕走埋外資走, 由佢地獨佔香港, 之後台灣, 之後就是突破整個第一島鏈了. 

點解老共現在唔會軟化, 唔會再等下一次更好的機會來臨? 因為老共知道佢地若果再等, 良機就會失去. 

什麼是他們心中盤算的良機? 第一, 老共人口急速老化, 再等就再無力實現"偉大復興夢"; 二, 之前廿年, 老美要全副精神去反恐, 老美當時還靠進口中東石油, 但現在之後, 老美不單唔洗中東石油, 仲可以出口來跟中東石油競爭, 即是老美不用再顧中東, 而可以先拔掉老共這心腹大患; 三, 20年後, AI自動化生產年代到來, 在未來日子裡, 甚至人口極度老化的歐美, 都會出現勞動人口過剩, 老共坐擁13億奴隸人口, 不單不能再用來跟老美討價還價, 反而是自己的負累, 更加是自己政權的不穩定因素. 

老共認定再等, 就會時不與我, 所以, 現在的談判, 其中底牌, 就一定不是BACK DOWN, 不是妥協講和, 只會是權宜之計, 同上次跟老美講貿易談判一樣, 都係援兵之計, 盤算著天下之變快要來到, 一到勢之與我時, 老共必會重重出手!!

老美怎會未能看出老共心中的真正意圖, 老美的用意, 當然要拔掉老共這個眼中釘肉一剌, 當然會對老共慢慢收窄緊箍咒, 慢慢讓老共跌進一早已經佈署好的戰略口袋, 慢慢一步步向老共戰略上合圍! 

只是大家在香港生活,  如果看不出老共老美的底牌 + 最終的意圖, 仍還相信老共老美會講得掂數呢, 仍然相信香港會50年不變, 大家將會受到最大的傷害呀! 

來緊的日子, 香港將會面對翻天覆地的大變, 只是這些大變, 連我JJ這些看穿2大陣營底牌的人, 都不會有利, 都不能混水摸魚, 不能撈底高賣. 所以,  我對大家的提議是, 避開一下, 輸少當贏, 唔好搵自己條命仔來校非呀! 條命仔只得一條, 無左就乜都無. 

大家BLOG友仔都睇到, 我JJ三月時, 係老美大跌市時去入市, 全無畏懼. 但到現在, 一見到香港所發生的一切, 就心裡驚嚇起上來. 大家就知道, 我JJ認為, 香港將會發生的態勢是硬野來咖! 不是你和我這些無名小卒可以輕鬆駕馭得到! 甚至, 連有權有勢的人, 都要生死相搏.

大家 就算唔避開一下, 都要輸少當贏, 盡量套現, 盡量換上自己放心的外幣, 甚至射去自己放心的某個外國. 留得青山在, 能夠可以保命保本, 之後賺錢機會仍在, 那怕無柴燒?













沒有留言:

張貼留言