2020年6月1日 星期一

我JJ南柯一覺, 發左個夢啊......

我JJ個係發夢大王, 成日發夢..... 今次發乜夢?

我夢見呢, 突區美金儲備漸漸枯竭, 但一般港燦在新法下, 乏缺透明流通資訊, 天天仍然活得生活如常, 繼續沒日沒夜的搵錢, 只是進口貨品, 如肉類, 水果, 海產, 藥物, 奶粉, 供應越來越少, 價格越來越貴, 生活越來越困難, 越來越要努力搵銀, 越來越不問世事!

突然有日, 港燦一覺醒來, 發現實行左多年的"聯住匯率", 因為唔夠美金來發行咁多港燦貨幣, 發唔夠鈔的結果, 就係..... 市面唔夠鈔票來做交易, 唔夠鈔票來運行高速"增長"的繁榮經濟, 直接影響突區的安定繁榮.

再加上突區經濟跟上邊越來越"緊密", 同老美D貿易越來越"稀減", 突區貨幣跟老美聯住聯住, 已經義意不大了. 所以, 宣佈脫勾, 再同上邊貨幣掛勾, 即日生效.

當然, 有好多港燦出去示威, 但也有港燦立刻嘗試去換美金, 但都被告知, 在新金融法下, 港燦貨幣不再可以換到外幣, 除了上邊D貨幣. 

有人原先在突區的銀行內, 有外幣存款, 卻被告知, 在新金融法下, 已經取消外幣在突區內任何運作, 一切外幣存款已經轉換成為同等值的上邊D貨幣了, 任何外國金融產品/債券也不再用港燦貨幣或外幣計價, 全部改以上邊貨幣來計價.  

然而, 示威人仕只是少數, 因為傳媒披露, 由那狀棍已完, 被欽點上位的河凸手, 向上邊爭取優渥惠燦的匯率, 港燦貨幣兌上邊貨幣多於平時20%的優渥匯兌, 迎來一眾港燦一片歡呼聲.

一眾港燦平空多了20%財富, 全城歡騰, 只是進口貨品卻越來越少, 越來越貴, 後經河凸手明查暗訪, 英明神武地查明係由突區本地4大土豪從中作梗, 河凸手並率領突區子弟兵, 打土豪分財富. 一眾港燦又平度歡騰慶祝, 又一次戰勝突區舊勢力, 又一次打跨舊時D牛呀鬼呀蛇呀神呀咁啦. 

幾年後, 任何突區女性談婚論嫁, 都不再青睞於突區子弟兵, 只問對方可有辦法找到外幣回來, 有外幣就可以買進口品, 即可以在黑市裡, 買到優質肉類/奶粉/高效藥品, 最後, 更直接了當的問對方, 可有海外富有親人來接濟, 並著令海外親人腰纏多疊外幣回來探親. 

突區更有人後悔著, 幾年前跟兄弟姐妹鬥氣, 把照顧年老走不動父母的責任, 硬推給本來可以離開的兄弟姐妹, 致使最後卻沒有了海外親人這個唯一得到外幣的途徑! 

最後, 河凸手體察民情, 免卻港燦海外親人, 腰纏數萬美元回來之苦, 推行外匯券, 可以網上過數, 到埗後憑單據取得外匯券, 再在FRIENDSHIP 大 SHOPPING MALL 裡頭, 為骨肉至親購買珍貴優質的進口品. 

我JJ發夢到結尾, 夢到.... 我收到.... 我用美金換外匯券, 在突區助養的那BB張相喎, 一睇, 噢, 暈了, 乜又係大頭BB, 分明係蔘綠翻版, 乜FRIENDSHIP 大 SHOPPING MALL裡頭都必未一定賣進口正貨咩? 分明係A貨喎! 一見到大頭BB相中的悽慘笑容, 我JJ就立刻夢醒了, 仲出左一身冷汗添呀. 












沒有留言:

張貼留言