2020年6月10日 星期三

我由DOW跌到2萬5時買起......

一直追買到萬九, 因為跌到2萬時, 老美出來話, 不惜一切來托市, 但係都係繼續咁跌, 跌到萬九時未止跌, 我就開始驚青了, 由萬九跌到萬八時, 我就無買呀! 

咁現在回升到2萬七呢, 我就一早錢錢入袋了好耐.

就算我係個市初時跌到2萬5果時買果D, 到回升返到2萬2時, 都已經全部無蝕錢了. 現在彈回2萬七, 所有今次跌市買D美股, 都已經彈左差唔多一倍! 加股就差好多, 但都升到40%!

我每次經驗的得著呢..... 就是, 在大跌市時, 專買果D超賣超跌的, 而不會執笠的公司, 生意長有長做長賺錢. 老美唔出來托市仲好呀, 個市再跌, 我就再勵咁去入貨LU 喂! 

一日都係老美出來講話托市, 但辦事不力, 個市繼續跌, 嚇驚左我, 等我係萬九到萬八果時無買到! 如果唔係, 今次我係唔止斬得咁少返來咖嘛! 哈哈哈......


沒有留言:

張貼留言