2020年6月21日 星期日

追女仔, 何用要出全力呢?

一向以來, 我JJ一直都認為, 人年青時, 唔應該太用力去追女仔, 因為戀愛拍拖到結婚, 根本是一些十分自然的事. 因為人呢, 生來就有更加多的重要事情去做, 顧好自己家人.... 事業到退休.... 可以就出去貢獻一下社會, 比追女仔更重要. 一個用盡全副心思去追女仔的男性, 其人雖不至於是個失敗者, 但也不會能夠兼顧到人生更重要的事情.

只是現代有些女性思想十分奇怪, 寧願自己個男人一事無成, 甚至欠下大額咭數, 才肯受佢追求. 甚至, 有人婚後要跟佢自己個男人, 齊齊一齊還咭數, 難道這個叫甘心情願嗎?心甘命抵嗎? 不枉此生? 通往真正愛情必要的手段? 讓男方不再能夠花心?

好多年前, 香港電視有個劇集, 講個新郎, 做完了一切花巨資的婚嫁儀式後, 在婚宴酒席完結後, 拿出一大疊借據向新娘顯示, 這些是新郎向新娘的愛情鐵證. 那時, 我JJ唯有講, 這人的愛情何其悲慘, 娶個咁樣的太太回來, 人生不是更差嗎? 跟這樣人品的家族聯上血源關系, 自己的下一代那會更優秀嗎?

我想, 不能培養出比自己更傑出更優秀的下一代, 結婚來做乜呀? 為左性慾嗎? 哈哈哈, 有D教會人仕偏係要講到自己懶屬靈咁, 說穿了, 又不是為到生理需要. 我JJ理解的, 不會來怪別人, 只是這等人卻來矇住自己雙眼做人, 這樣的後果, D人當然會係一事無成, 人生陀陀轉, 中老年後就會自顧不下, 連自己的生計都成問題呀!

做人最重要是心誠, 心裡對自己誠實, 人有性慾, 又有什麼問題呢? 這是上天造出來的, 越是聰明有天資的人, 越是性能力強. 最重要是唔好亂咁來, 唔好製造自己和人家的麻煩, 自作孽不可活.

我那位身邊好多女人的親戚, 後來才知道佢果D女人, 全部唔係有夫之婦, 證件上全部都寫係未婚單身咖. 初時我唔知道, 誤以為佢成班女人都係有夫之婦, 我見到佢咁, 我就好輕視佢. 後來我知道之後, 我可以接受佢囉! 咁, 有D男性真係容易被女性喜歡的, 佢果班女人都唔怕同人分老公, 佢做男人, 又何用怕呢? 舊約聖經裡, 那些男性都係有幾個老婆啦! 不過, 我這個親戚, 我就唔敢帶佢去教會了, 真係怕解釋都解到聲嘶力竭了.

PS: 多年前, 我去果間唐人教會, 果個牧師猛叫人, 一邊幫教會做野, 一邊拍拖喎!  只是, 佢後來又話, D人結左婚後, 就判若兩人喎, 唔再幫教會做野喎! 唉, 即係D人係幫教會做野時, 沒有流露真本性, 係為左追女仔囉! 真係唔明白, 點解個牧師叫人拍拖時, 淨係得教會裡的生活, 沒有平時的家庭生活嗎? 單單雙方理解, 彼此怎樣去對家人, 有無做家務? 有無孝順父母? 有無理行自己家中的責任? 就已經好清楚雙方婚後的生活了. 個牧師自己講得好清楚啦, D人係教會裡, 係可以戴假面具嘛! 嘿, 這些人, 連對自己都唔誠實, 當然這些人的人生, 會打了個大折扣了!



2 則留言:

  1. 咁又好難講,我公司有好多同事同我咁上下年紀就連拖都未拍過,一直好努力都搵唔到伴侶,對於呢點可能我細個嗰陣係個死mk,所以就冇乜特別問題……😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 我發現好多男性, 尤其去教會果班, 如果佢地從來無浪費時間, 硬要去追女仔, 甚至拍拖結婚, 佢地可能到年老時, 晚境會好很多囉! 最少自己顧掂自己和年老家人, 最少唔好留下自己父母做其他人的負累, 更不用生下仔女出來, 成為社會的拖累囉!

      刪除