2021年3月25日 星期四

嗌大交的背後 2

上一篇講完超限戰, 今篇係講..... 穩固權力!

很多人說上邊怎樣怎樣的經濟差, 社會唔穩定, 最終乜乜政權會玩完! 其實, 我JJ只想指出, 現在發生一切事的後果, 可能會指著相反方向來走喎!

很多人誤會左上邊係一個人話哂事, 其實呢, 係應該係一班人數唔係好多的人話事! 雜某某係這班人推出來辦事的! 這班是什麼人? 如果用X二代三代, 就好籠統了, 我想..... 係控制著各地基本民生的企業揸FIT人, 電呀, 水呀, 礦呀, 糧油呀,重工業呀, 軍工業呀, 再加軍佬/差佬/文工這些部門的話事人.

大家有無諗過, 為何被揭貪污D人, 個個家中有好多億的銀紙? 個個都搶住同不同女人生多幾個仔? 答案係...... 這些人手中有權力, 但最終的權力唔係佢地手中. 試問, 控制得到基本民生的人, 手上根本就有副印銀紙的機器, 何須貪污咁多銀紙返來? 就好似陸肆時老趙咁, 一俾人趕落台, 就立刻被打回原形被軟禁! 

當然雜某某現在做的一切, 都算係一種集體意志來咖! 只是這群人人數不多! 所以, 佢地講..... 黨內民主, 黨內輪換, 就是因為當這種黨的集體意志改變(又或是..... 這意志由隱性變成顯性), 就會發生好像黨內輪換的事情吧! 

只是當黨內輪換時, 黨內有些人或不少人未能跟隨來改變, 那麼, 就要削弱/打擊/整肅囉! 

可能大家會問我JJ, 現在上邊改緊D乜呀? 答案係...... 由"主外" 變成"主內", 以前是主張外貿外交的人, 企澌係前頭呀, 現在係主張唔理外貿外交D人, 企左出來呀! 

大家可能又問..... 這個跟嗌大交有乜關係呀? 其實, 嗌大交係用來斷絕跟外國的往來, 主要是用來打擊/削弱"主外派"的那些人囉! 當外國越來越制裁時, 上邊D主外派力量就會越來越薄弱, 越來越唔夠主內派的人來爭囉! 黨內集體意志會越來越變得去蕪存菁, 我都唔知道, 這些可否叫整肅啊? 或借外力?

最後, 大家可能會問..... 既然知道制裁會打擊到原本主外派果班人, 會令主內派更有權力來主宰一切, 為何老美歐佬會做D損人不利己的事? 問答又係好簡單, 既然上邊D主外派, 再壓不住主內派, 做乜要再同主外派傾呢? 而且, 老美歐佬認為現在一切麻煩, 皆由這班主外派開始的, 根本這班主外派同主內派, 係一丘之貉呀! 而且, 還有好多原本係主外派的人, 改變左佢地個企位喎, 企左係主內派班人果邊! 咁樣, 制裁又點會死錯人呢?

不過, 講回來我地一眾港燦呢! 大家就唔好輕易講乜乜政權會崩潰, 因為, 以現時事態的發展來睇呢, 這些人掌權得越來越穩呀, 黨內的反對力量越來越薄弱喎! 離他們政權崩潰越來越遠呀! 

PS: 溫馨提示, 各位在我JJ這裡留言呢, 我JJ就唔會去刪或改呀, 話澌我都無資格去評論人家的想法..... 咁, 大家如果覺得留言後不舒服呢, 大家就要自己去刪或改了, 哈哈哈.....



沒有留言:

張貼留言