2021年3月7日 星期日

狂印鈔, 到磚頭+資源股升, 原是人們恐慌在升高!

 昨天看我張股票 WATCHLIST, 有隻油股竟然一年內由最低價位, 升了十幾倍呀! 好似我隻黑莓咁, 一年內由2個幾, 升到28蚊.... 個市真係傻左了.

心裡抽了涼氣, 真不知道因乜野解救, 支持到佢升十幾倍? 再看看上邊一線城的樓價又升左了, 我這邊加記又升左了! 

其實, 反過來一看, 原來人們在恐慌中, 要找些實物來揸手. 

當人們恐慌, 缺乏對明天美好的憧憬, 那...... 減少投資科技行業, 可以解釋到近來科技股跌了.

其實, 都係跟隨傳統智慧去投資啦! 

我JJ手揸大約1/3現金, 1/3保本收息股, 1/3進取增長股. 其實我發現磚頭好麻煩, 成日要維修! 磚頭一D都唔分散呀, 照舊講法, 1/3係磚頭, 十分不好啊! 

唔好因為恐慌或將會來臨的經濟蕭條, 而太過偏重某種資產呀! 因為世事常常出人意表呀!



沒有留言:

張貼留言