2021年3月14日 星期日

原來開心就係咁簡單......

人有錢了, 是否一定開心嗎? 

疫情下, 有人沒能出去花錢, 沒能出外旅遊打卡, 就十分不開心, 情緒低落了.

或有人因為要分配時間去照顧親人, 而悶悶不樂!

但看看這餐廳老闆, 可能其他人眼中, 他沒有空閒時間來享樂, 但他卻是十分樂天開心啊! 他的笑容比我的, 還要燦爛明亮啊!

PS: 大家可能會問我JJ, 我會有D乜野唔開心? 前幾年未賣甩D出租物業前, 我JJ真係唔敢著衫著到咁靚, 自己租開的租客還好一點, 最少我有齊佢地個人資料, 但係有時帶睇租屋D人來睇自己的地方時, 真係會有少少驚咖! 

賣出租物業時, 我決定之後的2-3年裡, 都不會太過改變自己的生活方式, 包括衣著和座駕, 就算買了很多靚衫回來, 都未敢著住, 等到2-3年後, 新舊租客忘記了我, 網上再沒有我以前登落的那些出租資訊, 再沒有人因為租屋打來煩擾著我, 我才開始著靚衫, 換架好D的車.

只是, 上年迎來COVID-19, 唔好講話著靚衫出街, 連出街去多人的地方都要避免呀! 

相比這餐廳老闆, 我實在太幸福了, 因為我可以選擇唔洗再做了, 可以唔DO, 仲可以個樣無乜點老到, 健康都仲係好好, 成個後生仔咁樣, 皮膚還是紅紅白白, 無乜皺紋, 只是我無佢咁睇得開囉! 

我唔開心, 原來因為我無機會出去洗錢, 乜..... 洗錢真係咁重要? 可能我係擔心...... 自己洗唔得幾多自己辛苦搵番來的錢之前, 就摺埋左, 或老人痴呆左, 哈哈哈, 算啦, 生活得無憂無慮, 已經好好了, 唔好再咁強求了. 有錢唔一定要洗, 生活安穩, 有安全感, 咁就得啦! 


沒有留言:

張貼留言