2021年3月4日 星期四

出榜安民? 只是..... 覆巢下, 豈有完卵?

相信大家都拜讀完上邊"田中會飛的阿龍"講果D野了, 係啦, 上到報紙, 講D野就一定要承前啟後, 在牢牢掌握/全面管治下, 任何從政或做KOL的人, 都要愛佢個黨呀! 不過, 佢仲講愛國人仕要承認"佢個黨"的領導地位O既政治現實, 唔可以試圖改變或破壞現制度! 

不過, 現在被告果班人, 又唔係依照法定的選舉規則來做事? 乜幾時突區政府跟"佢個黨佢個政權", 變成命運共同體? 阿龍, 你或你班同事早早出來講, 咁, 這班人唔係唔會咁做野囉! 現在就唔會被人告囉! 

明白的, 阿龍你是想出來安民, 實在太多人走出來關注這班被告人仕, 連我JJ初時都誤以為你有睇我上一篇文, 後來才理解到網上好似我JJ這些聲音太多了, 阿龍你好意出來安定眾人不安的心. 

只是, 阿龍, 我想問你, 你又是否安心呢? 你心裡是否有底呢? 是否想快快走人唔好混這檔禍水呢? 

早排..... 不是說..... "資本主義必然失敗"? 攪到了個個都走來, 凶狼一番, 但資本主資卻沒有自動自覺崩潰, 反而強大起來來開始制裁, 之前凶狼一番的人, 一個個現在變成"箭狼"; 後又再說"外貿不可靠, 要內循環", 唔通你想叫班"箭狼"拔出自己身上的箭, 來再循環嗎? 學孔明借箭乎? 最近又再講, "靠鬥爭才能走到今天", 哦, 原來, 擺澌班人上枱做箭狼, 就係為到要這班人無退路, 難道要佢地去死嗎? 

說話可以說到天花龍鳳, 但行動最誠實..... 出榜安民, 心領了, 但我地一眾無福消受了. 我JJ無乜政治意識, 但我都好擔心其他人, 無論藍黃, 尤其藍到出來凶狼一番果班, 真係擔心佢地唔單只變成箭狼, 還會變成炮灰呀!被人推佢地去死!

大家真是要打最壞的打算, 無論黃藍, 都要保留自己實力, 保命保自己根本, 才是生存之道!

係呀, 唔係"致勝"之道呀, 係"生存"之道, 大佬, 現今時勢裡, 去諗"生存"啦, 而唔係諗"致勝"呀! 網上聽到有人要雷台比武, 唉, 時勢咁唔好, 就唔好咁樣走出來啦, 以前有句...... 槍打出頭鳥呀! 唔係單單打從政D人, 一切出位D人, 都有機會輪到佢地呀! 

好啦, 我JJ講到這個位, 已經好出了, 唔講了, 大家自己執生啊! 唔好企咁出, 大家一切小心啊!




3 則留言:

  1. action at once before the only option is cancelled

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在.... 就是試底線的人, 同原本計劃含糊底線的人, 對對撞上了.

      試底線的人從來沒有理解到, 所謂的緊有OPTION, 是用來幻視或漠視公眾, 是那早己定好底線之上的迷彩布.

      其實人人都應該多謝這些試底線的人, 因為他們, 公眾才看清楚那條被隱藏被妝扮的底線!

      一早的行動, 本來就是不參與跟這些底線有關的事情, 試試想想, 沒有港燦去開廠, 投資大買股票, 就沒有其他外資來, 就沒有今天這些強大的能力了.

      刪除
    2. To some extent, HK people themselves are to be responsible for the current situation from the first place. "沒有港燦去開廠, 投資大買股票, 就沒有其他外資來, 就沒有今天這些強大的能力了." (absolutely right)

      刪除