2021年4月3日 星期六

為何會變"戰略對手"?

 有網友仔來問我, 點解我係2018年時, 會講老美定左熊貓國為"戰略對手", 其實, 我JJ一向唔係做相關研究, 更不會認識老美內裡任何大粒佬, 所以, 網友仔問我時, 我唔識答佢地, 我只係用著老美精英階層內的想法, 去模擬老美佢地, 對熊貓國的反應和應對方向囉! 

我JJ作為一個投資者, 只需要預先猜中世事發展, 就已經可以安穩咁過自己的日子了, 實在不用再去解釋給別人明白, 話哂我又唔係教書, 又唔係做研究, 唔需要應付果D打爛沙盤問到督D人, 一切只需要做到....... 自己有利可圖, 咁就夠了. 

今天睇到老美外交政策智庫出的YOUTUBE, 嗱, 這個學術機構咁多博士和專家, 做左咁樣的專輯, 咁就解釋到俾大家聽了.

佢地這個專輯, 最令人印象深刻, 影著一個東方人面孔, 在南美中美國家做儀仗兵! 

其實, 這個只是一個常態吧, 東方人/華人去到美洲, 參與當地事務, 這個平常得很呀, 就好似我JJ咁, 來到加記, 見到自己住的社區河邊水浸, 當然會去做義工. 沒有什麼大不了呀! 華人參與當地, 入鄉隨俗, 原本就是一個常態啊!

好吧, 大家自己睇睇, 片中觀點都尚算持平的, 都有提及南美中美諸國, 佢地本身跟熊貓國建交的觀點呀! 也好客氣咁, 叫老美唔好淨係係度攞住"門羅主義"來講!

PS: 現在上邊強制打疫苗, 就係希望快快再通關, 快快再開始打通國際經貿和基建發展, 再停下去, 一切海外跟上邊的聯系都會變成斷線風箏, 永遠飄零散失在海外了. 只是後事如何, 真係要好好觀察了, 但就困難重重, 好事多磨, 比起上邊當初容許地級干部去自行決定封鎖當地來防疫, 難上千倍萬倍, 唉, 早知今天, 何必當初唔聽專家講呢? 所以, 歐美國家認定了, 今次疫情, 不是科學出問題, 而是政制出了問題, 這個就比起上邊插手入老美後院, 更具爆炸性. 

 

沒有留言:

張貼留言