2015年5月22日 星期五

一命, 二運.....

我上年膽粗粗賣了一隻股票的PUT OPTION, 隻股票由上年八十幾元, 跌到我賣時的$60元左右, 我賣的PUT OPTION 行駛價是 $55, 後來到期自動消失, 我就賺了每股1元多一點, 之後就不再沾手這股票了.

今年年初再看股價, 跌到30元, 因為這公司做木地板, 被人質疑佢地木地板有有毒物質.

今天再看, 間公司老總竟然辭職, 而且政府還在調查佢D木地板有無毒.....

嘩, 咁情況, 又跌了, 跌到$20. 

即是.... 一年唔見左75%以上的錢. 

有時眼光重要, 但運氣更重要, 唔可以唔承認我有點運氣.

2 則留言:

  1. 玩股價, 有起有跌, 我都有賺, 亦有唔見錢既時候呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以, 有錢賺時, 就要感恩呢, 我一定唔會認為自己天縱英才, 成個股神咁款.

      刪除