2015年6月4日 星期四

又到六4....

果時, 我家剛剛移民來到兩年左右, 果時移民來, 比現在, 甚至比六4之後, 容易很多很多. 

當日聽到北京發生單咁野, 都以自己作為中國人身份為羞愧, 都不會跟西人說自己是中國人, 總會說是香港人. 

那時第一個想法, 實在太可怕了, 大6政府要對付手無吋鐵的群眾, 只需派警察, 給些防暴裝備, 不是行嗎? 為何要岀動重武器, 甚至坦克?

這個只有一個解釋, 就是用來震懾手中有武器的其他人, 包括民兵和一些派系的官員, 而這些人又混雜在廣場的群眾裡頭. 

唉..... 所以, 當時的國內, 可以說是亂作一團, 很多平民有武器, 不單有省港旗兵, 還可以除時出來造反, 推翻現政權. 

後來, 香港一波又一波的移民來到加國, 很多人來到滿地可, 因為這裡要求條件較低, 一切較寬鬆. 97前後, 這些人一波又一波地回流回去香港.

不過, 這個也證明我家不是跟隨者, 移民前深思細想, 回不回流又想過度過, 現在生活實在不錯, 比很多人好很多, 這個令到感到欣慰.

PS: 最好笑, 都係我以前去果間唐人教會的牧師, 佢以為佢自己好威猛, 間教會發展得如火如塗, 但未到97年, 佢D會友已經唔見左一大截了, 過完2000元, 佢間教會就一直走下坡. 我走後, 佢利用一些會友來在會友中間無厘頭咁來催谷, 就變成會友大戰, 一直沉到現在. 好啦, 佢現在唯有求助煲冬瓜會友的增長吧, 不過, 這些都是我廿年前一早同佢左的, 只是這等人眼光短淺, 二世祖得來敗清別人的成果.


2 則留言:

  1. 點解個教會講到自己好似成盤生意咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係生意, 發展係硬道理嘛, 唔通讓間教會丟空係度無人去咩?

      一間教會堂址, 不要講日常花費, 就算原本起時, 花費唔少錢, 都已經匯聚了多人的心血和努力, 為到讓前人心血不白費, 當然要令間教會坐滿佢啦..... 哈哈哈

      刪除