2016年10月19日 星期三

找個加燦來?

回來香港後, 我喜歡去茶餐廳, 尤其草根階層果D.

 我好喜歡樹起隻耳仔,聽下隔離D人講D乜東東,
 

哈哈......咁,有次呢,個TOPIC就講, 港加聯婚. 仲係港女嫁俾個前度港燦的加燦呀.

單CASE係一個弟弟, 勸佢家姐個女唔好咁快決定結婚生仔住, 最好用半年時間過去加拿大, 同個男仔共同生活一下先, 到知道適應到加國環境, 才好去結婚生仔.

我心裡十分讚成, 但係呢, 有邊個阿媽會同意個女無名無份咁? 俾個女跟個男仔去到咁遠, 容乜易蝕底左俾人地咖? 

聽那個弟弟講, 佢有個朋友個女, 嫁左俾一個溫哥華含住金鎖匙出世過億身家的加燦, 到最後唔適應生活, 要喊住離婚, 仲帶埋個BB女回來香港住. 其中原因, 原來就係無得落街食野, 連食公仔麵都要買回來自己煮, 唔關個男仔養唔起佢.

嘩, 我一聽佢個理由呢, 我就覺得這些人的心智有問題喎, 唔關個加燦男仔事呢, 完全都唔合適去嫁人, 去做人母親生兒育女. 唉...... 不過, 如果這些人的問題是一個普遍的香港情況, 難怪香港少左人結婚, 因為佢地真係唔應該去結婚, 更唔適合去生兒育女. 

 

2 則留言:

  1. 但去住下又無壞喎..起碼唔會真係結左婚又喊離婚...試過唔適應起碼可以立即動身回港

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 上一代人會否覺得, 男女單獨相處, 就會發生.....?

      刪除