2017年8月11日 星期五

男扮女

昨天講完女扮男, 大家都估到我會講男扮女. 

嗱, 咁呢, 我係男人, 就真係無質疑過自己點解唔係女人, 十分簡單, 上天造我係男人, 就安於上天的安排吧. 

只是有些人, 可能不滿上天的安排吧, 這個又真係好麻煩, 細時, 我真係見到隔離個同學, 書包裡有個粉盒, 仲同我講話放學後就去威. 哈哈哈....

不過, 泰國又真係有人妖. 在泰國, 人妖的說法, 有幾個版本, 一說, D泰國謀生艱難, D人以為做女人生活會容易一點; 一說, 泰國水土氣候, 不單令男女比例失衡, 女多於男幾倍, 而且還令天生為男性的小朋友, 在成長期中受到水土氣候, 抑壓其男性特性的生長, 所以, 變成要去做人妖. 


3 則留言:

  1. 在下見過一些改變自己性別嘅人、但感覺上佢哋唔止冇後悔過、而且仲唔介意別人知到𠻹。

    回覆刪除