2021年9月7日 星期二

為何咁多人認做上海人?

 以前, 讀書時, 好多同是香港來的同學, 一見到我, 都自認父母係上海人, 但我一聽佢地廣東話口音, 就知道佢地唔係上海人, 因為上海2大口音浦西/浦東口音, 都唔係咁. 後來, 佢地一個二個承認佢地父母係上海鄰近地區D人, 有個仲遠到揚州添呀! 

咁, 我JJ只係半個上海人, 聽到咁多人死認爛認做上海人, 當然我好輕飄飄, 因為我仲係半個港人呀!

以前仲以為D人認做上海人, 係因為舊時D電影, 令到咁多人嚮往做上海人. 認為上海人係靚仔靚女D.

後來, 才知道, 原來人們認為....... 大多數上海人係有錢D, 想法先進一D! (不過我自己唔覺囉! 頂多可能只係靚D囉)

最近, 來親同我話...... 要介紹我女友果D, 又係講話女方係上海人喎, 就又引起我想知道, 點解現在D同胞又係咁來自認? 唔通佢地又係一眼認出我係上海人?

1950年解放左之後, 上海人口結構大改變, 把大量上海原居民移到其他城市, 把大量外地人(大多係東北或陝北人, 加入去打國民黨果D)移入上海, 現在上海話基本上好似煲冬瓜了. 其實佢地應該自認係移入上海第二代果D人, 這些人大多撑握上海實權, 大多係公務員. 

後來, 我才知道, 原來認做上海人, 係因為上海樓價比其他一線城市高, 身家比其他人多囉!

哦...... 原來又係個錢字作怪啊! 


 

沒有留言:

張貼留言