2021年9月12日 星期日

現今有很多人生活不如意

 今天去同胞開的正骨舖做按摩, 就係果D喺加國做老闆自己一腳踼果種! 唉, 其實, 如果我去幫襯一下, 可以幫到佢一點, 我都會開心少少囉!

只是佢真係沉緊落去, 可能無救了. 

今日去到, 佢樓上好嘈, 佢用掃杷棍拍打天花, 要樓上靜D, 後來佢仲上埋去大罵, 我就估到佢係果度舖頭同樓上住宅的包租婆! 

今日佢心情差到連按摩都無心做, 相信佢真係有D茫茫前路! 只是佢仲同我吹噓佢做包租婆! 聽佢同租客D問題, 我心知不妙了:

1. 佢會去大罵租客, 同租客關係好差, 租客唔合作, 整爛佢D物業, 佢唔會有錢賺啊.

2. 佢以為可以用律師去嚇租客, 同佢去告租客, 不過, 佢唔知道加國租務法律唔幫包租婆.

3. 佢自己唔識修理物業, 下下都要靠請人返來修理, 點會有錢賺?

4. 最後, 最大鑊, 佢果個物業好殘舊, 維修成本會好貴, 但租金又收唔返來! 房客唔走, 佢無得加租來彌補昂貴的維修成本! 

人的惡運, 可能真係由一連串的錯誤觀念和決定引起! 我聽完佢吹噓之後, 我心情勁差呀! 知道佢可能大大鑊, 生活將會越來越差.

PS: 之後, 我才明白到, 我多年來投資出租物業有錢賺, 一來係自己夠運, 二來係自己的性格主動, 會整掂佢, 而少去同人磨爛蓆, 三來, 我做事好實際, 唔會同人吹噓認叻! 


沒有留言:

張貼留言